26 Mayıs 2024 Pazar

26 Mayıs Pazar

Bu sabah annemde bir yandan kahvaltı hazırlıyor bir yandan  TRT 3 dinliyordum. Radyonun sesi mesaj uyarısıyla durakladı "günaydın, napıyosun" 
Ah! mesaj P.ciğimdenmiş, meğer o da annesinde kahvaltıda imiş, kahvaltıdan sonra kahve için sözleştik. P.ciğimin annesi A. teyze bizim mahallede oturuyor,  ikisiyle de epeydir görüşememiştik,  kahve bahanesiyle sohbet muhabbet çok tatlı oldu. Laf lafı açtı, bir türlü bitirip susamadık.

Öğleden sonra  annemde tavuk tirit yaptım, annem sever, ne zamandır yapılmamıştı, sebze çorbalarından sıra gelmemişti. 
Akşamüstüne doğru markete uğrayayım bahaneli kısa yürüyüş filan derken akşamüstüne ulaştık bile. 

Sabah kahvesine giderken poyraz çok sert esiyordu, güneş olmayan yerlerde adeta donduruyordu. Akşamüstü çıktığımda biraz daha sakindi, güneş daha çok ısıtıyor hissi veriyordu.


Son iki günün güzelliği balkondaki bir başka kaktüsün çiçek açması oldu.
Üstteki önceki gün, alttaki bugünkü haller...

6 yorum:

  1. Kaktüsler nazlı çiçekler. Benim kaktüsler de güzelliklerini sergilemeye başladılar.
    Sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaktüslerin çiçekleri bitkinin gövdesine bakarak umulmayacak kadar nazlı ve zarif oluyor, her seferinde hayran kalıyorum Makbule Hanım. :)
      Sizinkiler de başlamış, ne güzel. <3

      Sil
  2. oyy ne tatlı olmuş o kaktüs! Biliyorsun bir kaktüssever olarak şu sıralar onların zamanı. Benimkilern de coşmaya başladı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Buketciğim, tam zamanı çiçeklerinin. :)
      Fakat ömürleri kısacık, o güzellikler ne kadar az duruyor, değil mi?

      Sil
  3. kaktüsler ne acayip bitkiler. o gövdeden böyle bir güzellik çıkacağına inanamıyor resmen insan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı şeyi düşünüyorum, doğanın işleri işte! :)

      Sil

Hoşgeldiniz!