25 Mayıs 2024 Cumartesi

25 Mayıs Cumartesi

Bugün  büromuzun son bekârını evlendirdik,  başka söyleyişle G.ciğim ve eşi Ö. muratlarına erdiler, biz de nikah töreninde bulunarak bu mutluluğa tanık olduk.

Nikâh karşı kıyıda ve cumartesi hem de akşamüstü saatinde olunca, vaktinde gitmenin tek çaresi toplu ulaşımı tercih etmekti. Doğru karar verdiğimi nikah saati yaklaşınca anladım, bizim arkadaşlar otopark yeri bulmak vb ile uğraşırken  ben içeride oturmuş onlara "neredesiniz?" mesajları atıyordum. 

Dönüşte, acele etmek gereği sona ermiş olunca, karşıya geçmek için deniz yolunu tercih ettim. 

İstanbul böyleydi işte, bildiğiniz gibi...

2 yorum:

  1. o gün ablam da bir nikaha gitmişti. ikiniz de sosyal medyada paylaşınca, "aha" dedim, "aynı nikah olmasın?" sonra geline zoom yapınca "yok değilmiş. zaten olsa görürlerdi birbirlerini herhalde" dedim kendi kendime :) evlilik sezonu açıldı sanırım, sıklaştı nikahlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de gördüm, Şefo da nikaha gitmiş diye düşünmüştüm. :))
      Evlilik sezonu başladı, haklısın. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!