5 Nisan 2024 Cuma

5 Nisan Cuma

Güzel bir bahar günü daha, bu defa pazarda da bahar iyiden iyiye ağırlık kazanmıştı. 
Çağla ve Malta eriği gördüm bir iki tezgahta. Alan var mıydı, emin değilim, ben baktım geçtim.

Bugün yine hızlı geçen günlerden oldu.
Sabah uyandığımda biraz şiir dinledim, İş Sanat'ta Ahmet Muhip Dıranas şiir dinletisi yayınlanmış, onu dinledim. Şairin ünlü şiiri Fahriye Abla dışında pek de şiirini bilmediğimi fark ettim.

Yeğenim bir kedi sahiplendi, yavrucak yılbaşından beri onlarda kalıyor. Kedicik evde büyüyeceği için aşıları filan tamamlanınca kısırlaştırma işlemi yapıldı. Daha önceki iki kedileri erkekti ve kısırlaştırılmaları kolay olmuştu. Meğer dişi kedilerin işlemi basbayağı ameliyat gibi oluyormuş, bu fark hiç aklıma gelmemişti nedense... 
Oysa, dişi canlılar her tür ve cins için bedenen daha zorlu koşullara maruz kalıyormuş, bir kez daha anlamış oldum.


Dün akşamdan tatlı bir anı,
Yaseminli çay eşliğinde kızarmış dondurma,

2 yorum:

  1. Kadın olmak zor mirim...ama çok da şahane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar zor olmadan şahane olsa? Olma mı?! :))

      Sil

Hoşgeldiniz!