28 Nisan 2024 Pazar

28 Nisan Pazar

Sabah erken saatlerden öğleden sonraya dek ince ince yağdı yağmur. Bir iki kez daha hızlı ve çok da yağdı, ancak esas olarak sakince yağdı.
Bizim hava serinledi, gurbet kuşlarımın havası azıcık ılındı. Ortak noktaya doğru gidiyoruz, umudundayım.

Yağmurlu havada yürüyüş yapmayı severim. Bugünkü havayı kaçırmayıp çıkmak yürümek düşüncem vardı başlangıçta. Sonra, onu da halledeyim, bunu da yapayım da çıkayım diye diye akşamüstünü buldum ve nihayetinde artık bu saatten sonra çıkılmaz, otur dizi izle tembelliğine kapıldım, oldu bitti. 

Günün çeşitli saatlerinde, Melisa Kesmez'in "Küçük Yuvarlak Taşlar"ını dinledim  ve Kuş Uçuşu'nun 3. sezonunun dünden kalan kısmını izledim, bitti bu arada. 
Bu pazar da böyle geçsin madem.



İki hafta önceki pazar günü, Maltepe sahil parkındaki balonculardan birisi,
Kapak fotoğrafına bakarak farklılıkları bulunuz! 

4 yorum:

  1. Balon sayısı azalmış, sağdaki kırmzı beyazlı tentesi olan, muhtemelen tekne yok, soldaki iskele yok, adalardan biri kayıp:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balonların azalma sebebi ekonomik kriz olabilir Sevgili Okul Arkadaşım, kapak fotoğrafını çektiğimde milli gelirimiz daha yüksekti, muhtemelen. ;)
      Kayıp adanın sebebi, Bostancı ve Maltepe arasındaki perspektif farklılığından olmalı. :)

      Sil
  2. istanbul serinledi, ben ankaraya gittim sıcaklara, sonra oraya da serinlik geldi, şükür :) kuş uçuşunda birce akalay'ı çok beğendim yine!

    YanıtlaSil
  3. Birce Akalay yine iyiydi evet, Miray Daner'i de beğendim. :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!