18 Nisan 2024 Perşembe

18 Nisan Perşembe

Gün erken başladı, deli dürtmüş gibi saat 6'da uyandım. Olsun, dün 23 gibi uyumuş olduğum için uykumu almıştım. Ortalığı toparlamak, odalara çocuksuz yaşam koşulları düzenini vermek için sabah S. temizliğe gelmeden önce işe girişeyim niyetindeydim, iyi oldu. Zaten saat 9'da kapı çaldı, eline çabuk S. geliverdi.
O alıştığı gibi yatak odaları tarafından işe başlarken, ben de mutfağa girdim, yemek yapmaya başladım.

Öğlende bir süredir çeşitli engeller nedeniyle yapamadığımız pilates dersine gittim. Hava raporları sabahtan itibaren yağmur bekliyordu, ancak bizim tarafa yağmurun y'si bile düşmedi, yağsa sevinecektim.

Eve dönerken kızım mesaj attı, havaalanına gitmiş, montunu soruşturmuş ve tesadüfen karşısına çıkan üç Belçikalı-Türk görevlinin de yardımıyla montun izi bulunmuş. Uçaklarda unutulmuş eşyaları gate'lerden terminal içine getiren kişi günde bir tur yapıyormuş ve bugünkü turunu yapmış bile. Dolayısıyla teslim alma işi sonraya kalmış.
Neyse, hani derler ya, "Allah fukarayı sevindirmek isterse, önce eşeğini kaybettirir, sonra buldurur" bizimkisi de  şimdilik bulmaya yaklaşma hikayesi oldu.



Dünkü erguvana sırtınızı döndüğünüzde karşıda tarihi yarımada -hava oldukça kapalı ve puslu olsa da- Topkapı Sarayı, Sultanahmet Camii, Ayasofya'sıyla, denizdeki vapur ve motoruyla ve haliyle olmazsa olmaz martı uçuşuyla böyle görülüyordu.

8 yorum:

  1. Fotoğraf muhteşem, özellikle martının konumu renk katmış Sevgili Okul Arkadaşım, montun izinin bulunması da güzel haber:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevgili Okul Arkadaşım. :)
      Üsküdar sahilinin bence en önemli özelliği, tarihi yarımadanın manzarasının başka bir güzellikte oluşu. :)

      Sil
  2. bir fotoğrafçılık kursuna gidip profesyonel makina mı alsan? cep telefonu ile bunları çektiğne göre bence içinde bir cevher var senin şekerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şulem, sen söyleye söyleye -kırk kere söyleyince olurmuş ya- beni fotoğrafçı yapmak niyetindesin. Model güzel, sağol canikom. :)

      Sil
  3. Ftoğraf gerçekten muhteşem, tarihi yarımada ise zaten muhteşem ötesi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leylakcığım, teşekkür ederim. Işık nedeniyle renkler çok iyi değilse de güzel hep güzel. :)

      Sil
  4. Deli dürtmüş gibi :)))) hâlâ gülüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle derler valla! :)))
      Sanırım o deli benim içimdeki, çaktırmadan kafayı bir şeylere takıyor filan... ;)

      Sil

Hoşgeldiniz!