25 Mart 2024 Pazartesi

25 Mart Pazartesi

Nasıl oldu da Mart'ın son haftasına geldik, anlayamadım. Diyeceksiniz şimdi, sana çabuk geçmiş gibi gelen derdi sıkıntısı olana yavaş gelmiştir, doğrusu haklısınız. 
Aslında tam da bu konuda (zamanın hep aynı hızda olduğunu, onu algılayanın ruh durumuna göre değişkenlik gösterdiğini anlatan)  bir özlü söz okumuştum, bir kenara not etmediğim için şimdi hatırlayamıyorum. 
Sosyal medyadaki kaydırarak okumaların en vahim sonucu bu, sık sık "neydi o yahu?" sorusuyla baş başa kalmak.

Bu sabah ve öğlen saatleri arasında bahardan kışa dönüş yaptık gibi oldu. 
Sabah Aile Hekimine annemin ilaçlarını yazdırmaya gittiğimde biraz bulutlu ve rüzgarlı olmasına rağmen gayet ılıktı hava. Öğlene doğru pilatese gitmek için çıktığımda az sonra yağmur atıştırmaya başladı, yolu yarıladığımda gök delindi yağmur gök gürültüleri eşliğinde yağmaya başladı. 
Yağmurun şiddetlendiği her seferinde olduğu gibi, ne dolmuş ne otobüs  bulamadığımdan yürümeye devam ettim ve şemsiyem olmasına rağmen epey ıslandım. Dönüşte yağmurun şiddeti azalmıştı ve nasılsa ıslandım dedim, yine yürüdüm.

Eve gelince hemen şehriye çorbası yaptım, üstüne de bitki çayı içerek dizi izledim.
Dizi, bir süredir arada fırsat buldukça kızımla birer bölüm izlediğimiz başrolde Nicole Kidman'ın oynadığı bir dizi, Expats / Yabancılar.
Hong Kong'da geçen dizi, anlattığı hüzünlü bir aile ilişkileri ve şehrin çok uluslu oluşunun getirdiği insan hikayeleriyle merakla izleniyordu.



Aşağıdaki sokaktaki turunç ağacının altındaki duvarda yağmur sonrası gezmesine çıkmış bir salyangoz...

12 yorum:

  1. Bu ayın hızı konusunda ben de aynı şeyi düşünüyordum Sevgili Okul Arkadaşım, aslında iyi de oldu, seçim falan meseleleri yüzünden. Hafta sonu şöyle bir silkelenip önümüzdeki uzun yazın tadını çıkarırız sanki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A iyi dediniz Sevgili Okul Arkadaşım, aynı hissiyatta oluşumuza sevindim. Bu uzun ay nasıl geçecek endişesiyle başlamıştım aslında. :)
      Umarım haftaya bugün şaka günü değil bahar kutlaması yaparız. :)

      Sil
  2. ben de tam sınav yapıyordum ki avcılarda gök delindi bir anda sanki!
    martın hızlı geçişine katılıyorum ve tam da bu noktada ünlü türk düşünürü teoman'ın "vakit bir türlü geçmezken yıllar, hayatlar geçiyor"cümlesini hatırlamanın vaktidir diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın! Mart hızlı geçti duygusu için ekibi topladık sanki. :))
      Teoman güzel söyler, severiz kendisini. :)
      Geçen gün ömürdendir derler büyüklerimiz ya, o hesap aslında. ;)

      Sil
  3. Expat’e ben de başladım ve aşırı gerçekçi geldi bana bir expat olarak. Nicolecüğüm de gittikçe gençleşiyor sanki?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyor musun C.ciğim, dizide Nicolecüğümün olduğu sahnelere bakarken zaman zaman içim fena oldu; ne kadar çok ve derin estetik yapılmış öyle! Hiç güzel olmamış, o gençliğin tazeliğini yerine koyamadıktan sonra yapılan ameliyatların sonuçları çok sevimsiz oluyor, bence.
      Dizi güzel ama, sevdik. :)

      Sil
  4. Ayy Mart o kadar hızlı geçti ki bu yazıya kadar ay sonunda olduğumuzu fark bile etmemişim 😭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, gerçekten Mart ayının son haftasındayız. İnanamadım ben de...

      Sil
  5. Burda da hava çok kötüydü. Diziyi not aldım belki izlerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün bizim yağışlar durdu, rüzgar kesildi, hava ılıklaştı. :)
      Dizi 6 bölüm, mini dizi gibi, rahat izleniyor.

      Sil
  6. Selam aylar geçtiği gibi yıllarda çok hızlı geçiyor. Hızına ayak uydurmak yaşamın çok zor. Diğer yandan baharı dört gözle bekliyoruz. Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafta İstanbul'a bahar geliyor diyebiliriz, yarından itibaren hava oldukça ılık. Darısı Ankara'nın başına. :)
      Sevgiler.

      Sil

Hoşgeldiniz!