26 Şubat 2024 Pazartesi

26 Şubat Pazartesi

Termometreye bakarsak bugün dünden daha serin gibi, ancak dışarıda kalıp bir süre yürüyünce bunaltıcı oluyor, zira hava durgun ve basık.

Bizim alt sokaktaki erkenci eriklerden birinin dallarındaki tomurcuklar  pıt pıt patlamıştı. Görünce gülümsedim. Erkenci olsalar da, ya Mart'ta soğuk yerseler diye endişe edilse de, bahar dalı görmek iyi geliyor.

Geçen günkü Edinburgh sokaklarında yürüyerek gezme videosundan sonra bir de Prag sokaklarında yürüyerek gezme videosu buldum. Ah burada çocuklarla yürümüştük, bak şu yoldan gidince ...'ya çıkılıyor diye diye baktım durdum. 
Bana sorarsanız, bir şehir sokaklarında yürüme hızında dolaşmak, kedi videosu izlemekten daha ferahlatıcı ve keyif verici bir seyir hali.  



Bu baharın ilk erik dalı gevrektir, çiçeği de açmıştır fotoğrafı...

2 yorum:

  1. aaaa erikler çiçek açmış mı? vay anam, çok erken ama yahu!
    kedi videosu benzetmen güldürdü beni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm, açmaya başlamış bizim erkenci erik. Evet erken daha...
      Yaşasın yürüyüş videosu! :))

      Sil

Hoşgeldiniz!