25 Şubat 2024 Pazar

25 Şubat Pazar

Sizce de Şubat ayı hızlı geçmedi mi? Oysa Ocak sanki kağnı hızıyla geçmişti. Neyse, zamanın izafi olduğunu  Einstein kanıtlamıştı zaten, Amerika'yı tekrar keşfetmeye gerek yok, değil mi? 

Afrika üzerinden gelen sıcak hava dalgası, yurt sathında bahara geçirdi bizi. Umarım biraz sakinler şu Afrika etkisi, henüz bu kadar sıcağa hazır hissetmiyorum kendimi, yazın ne yapacağız yahu!?

Pazardır tatildir demedim çalıştım gün boyu, alışveriştir, yemek hazırlığıdır derken gün geçti işte.
Sabah kahvaltısı sırasında anneme TRT Nağmeden  şarkı açtım, bir ara şarkılar iyice ağır tempolu oldu, o sırada İş Sanat'ın Samida & Yayla Trio konserini dinledik, çok güzeldi.

Gün içinde bir ara, öğlen civarıydı, mahallede yürüdüm, baharın ağaçlar üzerindeki etkisi konusunu inceledim. Henüz mimozalar dışında dramatik bir hareket göremedim, sadece bir minik ada yasemini bir kaç çiçek açmıştı, bir de bahçelerde toprak üstünde papatyalar canlanmıştı.



Bugünlerde on sene öncesini sıkça anıyorum,
Bilenler hemen hatırlayacaktır, Burgazada'da köşedeki evin bu fotoğrafı tam on senelik,
27 Şubat 2014'de adada yaptığım(ız) yürüyüşten...

8 yorum:

  1. Ev çok güzelmiş. Sanki direkt bahara geçtik gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevimli bir yapıdır, o küçük ve dar açılı alanda olabilecek en hoş konumda durur. :)

      Sil
  2. Ben de dedim Ekmekçim Burgaz'a gitmiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerdeeee! Keşke gideydim, inşallah giderim. :))

      Sil
  3. Çok tatlı görünen bir evmiş :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!