27 Şubat 2024 Salı

27 Şubat Salı

Önce hava durumu raporu; bugün hava güneşliydi, bununla birlikte düne göre daha serin hissediliyordu.

Öğleden sonra kardeşimle birlikte annemi sahile götürdük, Bel-Tur'un Suadiye sahilindeki tesisinde oturduk, çay içtik denize baktık. Bu noktada adaları seyrettik demem gerekirdi, ancak ve lakin bu defa seyredemedik, deniz üstü pusluydu, adalar bir hayal perdesinin arkasında gözükmekle gözükmemek arasında tereddüt ediyorlardı. 

Günün haberini sabah okudum, yine BBC'deydi. Tırnak büyüklüğündeki balıktan kaya matkabı gibi  kadar  kuvvetli, yüksek desibelli ses çıktığını anlatılıyordu.  Sabah kahvaltıda kızıma okudum, o da eğlendi haberle. Haberin tümü, doğayla, denizlerle ilgilenenlerin ilgisini çekecek sanırım. 

Bugün vereceğim diğer link Orta Oyuncuların kanalında Ferhan Şensoy'un doğum günü anısına yayınlandı. 



Suadiye sahilinde ısıtmayan kış güneşi ve denizdeki şıkır şıkır yansıması,

4 yorum:

  1. ay ne güzel bir video bu, sağol paylaştığın için şekerparem :) nurlarda yatsın ferhan şensoy. çok özel bir insandı gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canikom. :)
      Ferhangi Şeyleri zaman içinde tekrar izlemek, tarihte gezintiye çıkmak gibi geliyor bana. :)

      Sil
  2. Çok şaşırdım bugün doğumgünü olmasına, kütüphaneden bugün onun Ferhantoloji adlı kitabını aldım. Doğrudan onca kitap arasından gözüme tam da onun çarpması ne kadar ilginç bir tesadüf. Ayrıca aynı yerlerde dolaşmışız. Suadiye sahiline geçtim kütüphaneden sonra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçine doğmuş belki de Joe'cuğum, güzel bir tesadüf olmuş, keyifli okumalar olsun. :)
      Yaa! Keşke rastlaşsaydık, ne hoş olurdu. <3

      Sil

Hoşgeldiniz!