9 Ekim 2023 Pazartesi

9 Ekim Pazartesi

Bu sabah uyandığımızda İstanbul'a sonbahar gelmişti. Hava iyice serin, bulutlar gri, yağmur yağdım yağacağım diyor ve yağmıyor. Yarın yeniden güneşi görecekmişiz, sonraki gün tekrar bulutlar varmış.
Bu havaya yakışan şarkı Teoman'dan gelsin mi? İstanbul'da Sonbahar, burada. 

Aylin Balboa'dan Belki Bir Gün Uçarız'ı dinledim. Şimdi sırada Ateş Sönene Kadar var. Balboa'yı okumaya -pardon, şu halde dinlemeye-  başlamadan epey önce  instagramda takip ediyordum. Bu tanışma  böyle oldu...

Canım kaç gündür patlamış mısır çekiyor, sinemaya gitme zamanım mı gelmiş nedir?



Balkondan bir güzellik, yeşil telgraf çiçeği,
Geçen sene komşucuğum Esra vermişti,
Yerini sevdi sanırım...

6 yorum:

  1. "sanırım" demene gerek yok, sevmiş belli ki. Benim evde olmadı mesela bu güzellik, neden bilmem. Yerini mi sevmedi, beni mi bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sana bir dal köklendireyim Şulem, belki buncağız yeni evi sever. :)

      Sil
  2. Çiçeği duvara yapılmış mozaik/vitray gibi bir şey sandım, iyi mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Elifim, duvara yapışık bir nesnenin üzerinde duruyor saksı ve yaprakları sarkıyor. gerçekten öyle bir görüntüsü var. :))

      Sil
  3. İstanbul sonbahara değil de kışa giriş yapma niyetinde gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha değil, önümüzde güz var, pastırma yazı var, kış sonra... :)

      Sil

Hoşgeldiniz!