10 Ekim 2023 Salı

10 Ekim Salı

Bugün sinema günüydü; yıllar sonra dört arkadaş birlikte sinemaya gittik, sinema çıkışı kahvelerimizi içerken film üzerine konuştuk.
Bu tadına doyulmaz eylemin öznesi  NBC'ın filmi Kuru Otlar Üstüne idi, sinema sezonumuzun açılışı muhteşem oldu.
Kestirmeden giderek söyleyeyim, filmi çok beğendim, gerçekten her şeyiyle mükemmel ve ustalık eseri bir film. Arkadaşlarımızla ortak kanaatimiz, filmin aslında yarışmadaki büyük ödülü hak ettiği oldu.  

Sinemaya yürürken bayan E. ile yaptığımız gündelik hayat sohbetleri ve dönerken yol boyunca film hakkında konuşmamız özlediğimiz dostluk keyiflerindendi, ikimiz de mutlu olduk. 

Bir notum daha var, sinemada gelecek program fragmanlarını izlemeyi özlemişim, gelecek haftalar için izlemeye heves ettiğimiz pek çok film peyledik.



Geçen hafta sevgili Leylak Dalı'm ile buluşmaya giderken Galata Port önünde demirli üç yolcu gemisini uzaktan çekmiştim,
Gemi dediğime bakmayın, her biri yüzen tatil köyü bence, öyle kocamanlar,
Leylakcığımın bugünkü yazısına eşlik eden fotoğraflarda gemilerin  nasıl duvar gibi yükseldiği ve  iç taraftan görünüşleri var, buradan lütfen. 

8 yorum:

  1. Senin uzaktan çekim de iyiymiş, korkutucu gemilerdi bunlar yahu, istemem valla içlerinde olmak. Bizim mis gibi Şehir Hatları vapurlarımızın suyu mu çıkmış :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlarla yolculuk etmek bana da hiç cazip gelmiyor Leylakcığım, güzel değiller en başata. Sarayburnu önündeki gemi güzeldi ve büyüklüğü gayet iyiydi, onunla gezelim biz. :))

      Sil
  2. ckm'de oynuyor di mi kuru otlar üstüne? ben de gitmek istiyorum ama bakalım, kıspet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canikom, CKM'de gördük.
      Bizim Kozzy sinemaları henüz açılmadı, tadilat gibi bir şey var ya bakalım ne zaman açılır?

      Sil
  3. Çok uzun bir filmmiş ,diye yazıyorlar, hem gitmek istiyor hem sıkılırım diye istemiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun filmdi, NBC'nın şimdilik en uzun filmi buydu sanırım. :))
      Ancak sıkıldığı için çıkan seyirci olmadı, ayrıca duymadım da. Öylesine akıp gidiyor ki olaylar...

      Sil
  4. Bugün de annemle babam gidecekmiş, pandemiden sonra ilk defa sinemaya gidiyorlar, ben onlardan daha heyecanlıyım :)
    O gemilerden nefret ediyorum, güneşimizi manzaramızı canım masmavilğimizi kapatıyorlar.....! Zaten sahilleri doldurduk, önüne de bunlar demirleyince ben çok "klostrofobik" hissediyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de heyecanlı ve mutluyduk, sinemada fragman izlemeyi bile özlüyor insan. :))
      O gemileri hangi amaçla yapmışlar anlamıyorum, hani okyanus geçen yük gemisi olsa, büyük olmasının anlamı var da bu nedir?

      Sil

Hoşgeldiniz!