8 Ekim 2023 Pazar

8 Ekim Pazar

Savaş var yine yakın coğrafyada ve ne desek boş, o bombalar insanların tepelerinden yağarken...
Bir günde 5000 roket atılmış, daha eski bir savaşta 50 günde 4000 roket atılmış, nerede yapıyorlar, nereden buluyorlar, nerede saklıyorlar...
Biz ağaçtı, kuraklıktı, ozon deliğiydi konularına canı sıkılan sıradan insanların anlayamayacağı konular olsa gerek, yoksa her defasında böyle şaşakalmazdık...
Ne olduğunu anlamaya yardımı olur belki, ciddi kaynaktan haber/bilgi almak önemli, dursun şurada. 



Geçen haftadan, boğaz girişi,
Uzakta köprü görünüyor,
Kızkulesi daha yakında, 
Arkada Üsküdar sahili,
Hepsinin üstünde buğday başağı duruşlu bulutlar,
İstanbul bulutların altında...

6 yorum:

  1. Aynı şeyi bugün ben düşündüm. Şöyle: bizim gibi insanlar var, kuştu çiçekti böcekti şiirdi resimdi müzikti, gibi dertleri olan, bir de insanlar ölürse ölsün, diye bomba atabilen insanlar mı var? ben bunu bile yazamıyorum, ötekileştirmiş oluyorum diye, aynı spektrumun değişik uçları mıyız o zaman insanlığın? bilmiyorum ama çok şoke edici ve itiraz bile edemiyoruz. Susup seyretmek zorunda kalıyoruz. Hayat böyle olmamalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı spekturmda mıyız onu da bilemiyorum; bence neandertaller ve homo sapiensler arasındaki fark gibi daha çok...
      Evet Joe'cuğum, hayat böyle olmamalı.

      Sil
  2. Orada birileri yaşarken, bize tv lerde gösterilenler korkunç, vahşi. İnsanların kötülüğü her seferinde gözler önünde yaşanıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son yirmi otuz senenin savaşları "naklen savaş" haline geldi ve belki de dünya savaşı bu aslında, hepimiz etkilendiğimize göre...

      Sil
  3. Çok korkunç çok...İçim parçalanıyor okudukça, izledikçe...Ne beter bir zamana denk gelmişiz diyeceğim ama iyi zamanı oldu mu şu dünyanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmadı sanırım cancağızım. :((
      Bazen kötülük daha yakında bazen biraz daha uzakta ve hep var ne yazık ki...

      Sil

Hoşgeldiniz!