20 Ekim 2023 Cuma

20 Ekim Cuma

Pastırma yazı geldi falan diyollaa ya bence yaşadığımız henüz o değil, nasıl ilkbahar biraz ayağını sürüyerek geldiyse, aynı şekilde sonbahar da ayağını sürüyor. Pastırma yazı Kasım'da olmaz mıydı hem?

Bugün pazar olağanüstü renkli ve çeşitliydi. Bir defa gitmek yetmedi, yine de aklımda kalanlar oldu. Ayva ve nar çıkmıştı mesela, bal kabağı çoğalmış, mandalinalar henüz yeşil gerçi.
Şairin dediği gibi, "ayva sarı, nar kırmızı, sonbahar".

Annemin yirmi yıllık kuaförü üç kez dükkan değiştirmiş, annem her seferinde yeni dükkana gitmişti. En sonunda çalıştığı yerden ayrıldığını öğrendik ve izini kaybettik.
Geçenlerde  karşımızdaki apartmanın altındaki kuaförün önünde annemin kuaförünü görmeyeyim mi? Anneme söyledim, şaka yapıyorum sandı. Bugün gittik, saçını kestirdi ve inandı  bana; kuaför hikayesinde mutlu son...


Apartmanın girişindeki buz çiçeği sarmaşığı güneşi görünce dayanamamış, ışıldamış.

4 yorum:

  1. Annelerin kuaförleri:)) benimkinin de sabittir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adamcağız anneme "siz gelmiyorsunuz baktım, ben size geldim" dedi bir de. :))

      Sil
  2. kuaför önemli valla, sadece anneler için değil, benim için de! malum, her ay, baya bir yol gidiyorum kendisi için :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben daha çok saçın güzel kesilmesi konusuna önem veririm, o kuaförü bulunca hep o kessin isterim. Bunun için kıta değiştirmişliğim çoktur eski zamanlarda. :))

      Sil

Hoşgeldiniz!