19 Ekim 2023 Perşembe

19 Ekim Perşembe

Sabah yine yaĝmur serpiştiriyordu, sonra güneş açtı hava ısındı, önünüzdeki bir kaç gün yine ılık olacakmış. Adım adım sonbaharda ilerliyoruz böylece. Bugün S. "şunun şurasında yılbaşına ne kaldı, sonra yine yaz gelecek" deyiverdi. Dur yahu dedim, önce kış gelsin, yazı sonra bekleriz.

Sabah uyandığımda bir süre müzik dinledim, nefes çalışması yaptım. Dinlediğim melodilerden birisini şuraya ekleyeyim sizin için. 

Öğleden sonra kardeşim geldi, annemle oturduk çay içtik. Araya yolculuklar girince epeydir ana kız oturması yapamamıştık, hasret gidermiş olduk.



Henüz Balkanlardayım, 
Ekmekcikız'da yolculuk tefrikası sürdükçe orada kalacağım sanırım,
Grafitili duvar Prizren'de ırmak kenarındaki seyir setinden,
Arka plandaki set üstündeki binanın alt katı lokanta,

6 yorum:

  1. çok soğumuştu birden ama di mi? bugün tam güz havasıydı, pek güzeldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafta bir gün kış, bir gün güz, bir gün bahar sırasıyla gitti, baksana bugün günlük güneşlik. :))

      Sil
  2. Biz de üşüyorduk iki gündür güneş yine gösterdi yüzünü. İnsan geziden sonra bir süre etkisinden çıkamıyor. Biz de bir hafta kadar İstanbul'da imiş gibi yaşadık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz aylarındaki gibi kaçmak zorunda kaçmıyoruz ya böylelikle güneş bu mevsimde mutluluk veriyor Leylakcığım. :)
      Ayakların koşarak geldiği yerden ruh yürüyerek döner gibi bir söz hatırlıyorum, Kızılderili sözüymüş. Bizimki de o hesap, ruh anca gelecek. :))

      Sil
  3. " Ekmekçi Kız " ile ortak yol arkadaşlığınıza imreniyorum. Oradaki yorumu da ikinizi birlikte düşünerek yazdım.
    İyi yolculuklar. Sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki blogu birden sürdürmek zaman zaman yorucu olabiliyor Makbule Hanım. Bazen sonradan başladığım Her Güne Üç Güzel Şey'i bırakayım artık, Ekmekcikız'a daha çok zaman ayırayım diyorum. Sonra günlük yazmaya biraz daha devam edeyim diyorum.
      Bakalım artık... :)

      Sil

Hoşgeldiniz!