30 Eylül 2023 Cumartesi

30 Eylül Cumartesi

Eylül ne zaman başlamıştı ve ne çabuk bitiveriyor, şaşkınlık içindeyim. Bütün sene iple çektiğim tatil geçip gittiği gibi, üstüne iki hafta daha geçti ve yarın Ekim'in ilk günü. Güzel zamanlar daha çabuk geçiyor hissi veriyor sanırım.

Bu yazıya başlamadan önce ara yüze girdiğimde dünkü yazının yayınlanmış1001'inci yazı olduğunu görüverdim. Her Güne Üç Güzel Şey, üç ay sonra üç seneyi geride bırakacağına göre, bu rakam gerçek. Yine de bir vay vayy demeyeyim mi?

Sabah yağmur yarım saat de olsa güzel yağdı. Sonra bir süre güneş ve sıcak, bir süre bulutlu gökyüzü ve hatta uzaklardaki kapkara bulutlar ve gök gürültüsü sesleriyle geçirdik öğleden sonrayı. Gece yarısından sonra, sabaha karşı kuvvetli yağmur bekleniyor. Umarım su baskınına neden olmadan bol yağmur alır toprak. 

Bugün kısa bir tanıtım videosuna denk geldim. BBC'de Planet Earth'ın 3. bölümü başlıyormuş. O kadar etkileyici görüntüler ki, bir kaç kez tekrar seyrettim. 



Dün gece yatmadan önce balkonda oturdum bir süre ve dolunayı seyrettim, çok güzeldi.
Gökyüzünde sadece ay değil bulutlar da vardı, isimleri altokümülüs imiş ve yağmur getirirmiş.
Ayın çevresindeki hale oluşumu, bu bulutların yansımasıyla ilgiliymiş. 
Dolunayın net bir fotoğrafını çekmeye çalışırken, bir kaç tane uçak geçti, onlardan bir tanesinin ışıklarını ayın sağ altına doğru baktığınızda görebilirsiniz. 

6 yorum:

  1. Dolunay her yere yetişmişti sanki ve ne güzel bir vedalaşma oldu Eylül'le. Şimdi yazınızı okurken düşündüm ki Sevgili Okul Arkadaşım, hayatımın en güzel Eylül'lerinden birini yaşamışım, elbette sinema ve filmler sayesinde ... Ve son noktayı da son Eylül akşamında enfes bir filmle koymuşum. Sanki Eylül'ü taçlandırmak için şimdi bir de Alpay dinlemeliyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten güzel bir Eylül yaşadınız, uzaktan da olsa yazılardan izlemek keyifliydi. Son nokta özellikle mükemmel olmuş, benim de yakın dönem planımda var tabii ki! :)

      Sil
  2. hayatın zorluklarından kaçmamız için bize günlük güzellikleri anlatan ve bunu 1001 gece sürdüren ekmekçikızcığım, seni seviyorum :)10001'i de görelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dur bakalım Şulem, 10001'i de görürüz inşallah!
      Ben de size karşı boş değilim, yani. :))

      Sil
  3. Gerçekten tebrikler, 1001 gece masalları gibi :) her bölümü keyifle heyecanla okuyoruz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler C.ciğim. <3
      Neyse ki Şehriyar yok burada, ben kendi kendime Şehrazad'lık yapıyorum. :))

      Sil

Hoşgeldiniz!