26 Eylül 2023 Salı

26 Eylül Salı

Günün büyük kısmını masa başında oturarak geçirdim. Geçen seneki apartman toplantısında  (bir an bu bilinen tanımı yazarken duraksadım ve yasada geçen şeklini yazmaya gitti parmaklarım, meslek refleksi böyle bir şey) hasbelkader denetici seçilmişim, toplantı zamanı yaklaşıp da yönetici evrakı kapıp gelince unutmaya çalıştığım gerçeği hatırlamış oldum. Neyse, rakamsal kontrol bitti sayılır, raporu da yazarsam benden iyisi yok.

İstanbul'da gece sıcaklıkları arttı yine, ya da bana mı öyle geliyor?
Bugün rüzgar esti savurdu, pencere açınca çarptı, kapatınca sıcak oldu. İki güne kadar yağmur beklentisi var, umarım beklentiyle kalmaz, güzelce yağar. Yağmur sesini özledim.

Dünkü pilates sonrası bazı kaslarımın yerini hissettim, doğrusu memnunum bu hissi hatırladığıma. Bakalım ilerleyen zamanlarda neler olacak?



Sabah balkona çıkınca gördüğüm sürprizi gün boyu gidip gelip seyrettim.
Güzel ve mis kokulu çiçeğin ömrü kelebek ömrü gibi, bir günlük.
Üstten soldan başlarsanız, altta sağda kapanmak üzere oluşunu göreceksiniz.
Kapandıkça kokusu da azalıyor, bitiyor.

8 yorum:

  1. bu kaktüs, yuka benzeri bitkilerin çiçekleri ne kadar şaşalı ama ömürleri ne kadar kısa oluyor değil mi? olsun, yine de çok güzeller :)
    ben de gün içinde kaç defa kapıyı aç-kapa yaptım bilmiyorum valla. yine de sonbahar geldim diyor, çok mutluyum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet, mutluyuz haliyle; bizi ağlatan mevsimin sonuna geldik. Bundan sonrası ne gelirse hoş gelecek artık.:))
      Bir de şu dikenli canlılardan çıkan çiçeklerin güzelliklerine ne demeli? Tam ironi. ;)

      Sil
  2. Kokusu da mı oluyor?! Aman yarabbi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet C.ciğim kokusu da var, öyle hoş ki parfüm gibi. :)

      Sil
  3. Günün sürprizi de sürprizmiş gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiydi gerçekten Leylakcığım, ben yokken açmış bir tane, şimdi yine açınca pek sevindim. :))

      Sil
  4. Apartman toplantısının yasadaki ifadesi neymiş yahu, çok merak ettim? :D İctima-ül apartman? :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif güldürdün beni, hem de hesaplarla uğraşırken deli çıkmışken, sağol sen. :))
      Yok o kadar ağdalı değil, malum apartmanlardaki hayatımız günümüze oldukça yakın, o nedenler yasaları da nispeten yeni.
      Apartman Kat Malikleri Olağan Toplantısı veya Apartman Kat Malikleri Genel Kurulu

      Sil

Hoşgeldiniz!