22 Eylül 2023 Cuma

22 Eylül Cuma

Yine bir voleybol maçı günüydü, heyecanlı mı heyecanlı ve sonucu mutluluk veren. 
Maç günleri işlerimi maç saatlerine göre ayarlıyorum. Bugün maç saat 10'da başladı, önce maç izledim, sonra pazara gittim, mesela. 
Maçtan sonra kardeşimle konuşuyordum, dedim aklımdan takımın şarkısının sözleri geçip duruyor, maç sonrası maç kritiklerini izliyorum, futbol fanatiklerine benzedim bir çeşit.

Pazar güzeldi, turşuluk malzemeler gelmiş, sonbaharın sebzeleri meyveleri çıkmaya başlamış; renkliydi pazar. Balık tezgahları da açılmış, bu hafta henüz balık işine girmedim, haftaya kısmetse. 

Akşamüstü kardeşim geldi, annemde çay içtik. O vakte kadar bamya turşusu ve salatalık turşusu kurmak için hazırlıklar yaptım, çaydan sonra kavanozlara turşu sularını ekledim. 
Bu gün de böyle geçti.



Güz gülü açmış, geldiğimde goncaydı...

6 yorum:

  1. Maçı ben de izledim bugün, helal olsun kızlarımıza :) Toparladın sanırım, sevindim. Turşularını afiyetle ye, bamya turşusu hiç yemedim bacım, ne menem oluyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Gerçekten helal olsun hepsine! <3
      Valla erken hareket etmişim ve galiba, dün akşam burnum yeniden akmaya başladı. :( Hemen tedbirlere döndüm, bakalım artık.
      Bamya turşusu Bodrum'da yapılıyormuş, bir kaç sene önce öğrenmiştim, pek güzel oluyor. İri, uzun kızartmalık bamyalar var, onlarla yapılıyor, olunca fotosunu eklerim. :)

      Sil
  2. Bizim memlekette herşeyin reçeli ve turşusu yapılıyor yahu, ben de şaşırdım! Kavuniçi güle de bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapılıyor gerçekten C.ciğim. Bu sene mesela karpuz kabuğu turşusu duydum, fırsat bulup deneyemedim, aklımda. :))

      Sil
  3. Ben boşuna bu ülkeyi kadınlar kurtaracak demiyorum Sevgili Okul Arkadaşım:) Elbette izlerken çok dua ediyorum, sonrasında alkış kıyamet bünyem... hele Ebrar'ın birilerinin kafalarına kafalarına çaktığı smaçları yok mu, işte o zaman zevkten on milyon köşe oluyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Sevgili Okul Arkadaşım, gerçekten kurtulma yolunu gösteren olsa da burnumuz b.ktan çıksa artık...
      Her şey bir yana, içimizi coşkuyla dolduran bu cesaretli yılmaz kadınların her birisine ayrı hayranım. :))

      Sil

Hoşgeldiniz!