3 Ağustos 2023 Perşembe

3 Ağustos Perşembe

İki günlük sabahın seherinde deniz seyri sefası bugün suya düştü; kalkamadım, zira gece bölük pörçük uyudum, yürüyüş için artık geç olacak zaman uyandım. 
Şu üç dört günlük sıcak hava şeysi geçince devam ederim yürüyüşlere.
Gerçi yürümedim de ne oldu? Balkonu temizledim, evi süpürdüm derken yine ter içinde kaldım. O da yetmedi, bir tur da market alışverişi yaptım. Ohh! Sen sağ ben selamet...

Bugünlerde Türk kahvesi pişirirken çeşitleme yapıyorum. Mesela şöyle, kahve cezvesine koyduğum kahvenin yarısına yakınını eksiltiyorum, onun yerine kakao ekliyorum; kafemokanın Türk  kahvesi versiyonu gibi. Benim gibi acı çikolata seviyorsanız sonuçtan memnun kalırsınız, sütlü çikolatacı iseniz belki biraz şekerle tatlandırmayı tercih edebilirsiniz.

Balkondaki çiçekli saksıları yoran böcek saldırısını umarım savuşturmuşumdur. Sarı gülden sonra begonvilde canlanma gördüm, ancak latin çiçeklerim henüz çok tatsız durumda. Oysa ne güzel açmışlardı, dilerim onlar da toparlanabilir. 




Dün sabah fotoğrafını çektiğim noktadan Şaşkınbakkal yönüne doğru 10-12 dakika yürüdükten sonra,
Mesut'un yeri isimli kayıkhanenin arkasında sahile bakış,
Bu defa sağ arka tarafta Suadiye Kürek ve Kano Spor Kulübünün "plaj" tesisleri uzaktan görüntüye girmiş.

2 yorum:

  1. ay ne yaratıcı kadınsın. bayıldım bu kahve çeşitlemesine :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!