2 Ağustos 2023 Çarşamba

2 Ağustos Çarşamba

Dünkü yürüyüşün tadı damağımda kalmıştı, akşam uykuya dalarken sabah yine yürümek niyetindeydim.
Bugün havanın dünden  sıcak olacağı tahmini nedeniyle, sıcağa kalmayayım dedim, dünden yarım saat daha erken çıktım, soluğu sahilde aldım. 
Deniz çarşaf gibiydi, olmaya başlayan incirlerin ve bol çiçekli zakkumların kokusunu içime çekerek yürüdüm. Bu sabah da yürüyen, koşan, bisiklete binen, köpek gezdiren ahali yerli yerindeydi. Henüz denize girenlerin ve bebek gezdirenlerin saati gelmemişti.

Evde kahvaltımı yaparken, bir süredir arada mesajlaşıp konuştuğumuz çook eskilerden bir arkadaşım D.ciğim mesaj attı, bir kahve içelim vaktin varsa dedi. Bir saat kadar sonra bizim butik AVM'mizin alt katındaki pastanede buluştuk. Eskiden yeniden, olan bitenden, çocuklardan, eski eşlerden derken üç saate yakın konuşmuşuz. Pek güzeldi yeniden görüşmek...



Suadiye BELTUR'un önünden adalara bakış,
Büyükada kadrajdan kaçmış, Kınalı, Burgaz, Heybeli görünüyor,
Havadaki pusa ve denizin çarşaf haline dikkatinizi çekerim,

10 yorum:

  1. muhteşemmmmm bir foto...bayıldımmmmm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hava güzel, deniz güzel, adalar güzel... :))

      Sil
  2. Ben de fotoğrafa bakakaldım, nasıl güzel nasıll..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah denizi hep böyle güzeldir, severim çok. :))

      Sil
  3. gözler güzel gözler! :) güzeli görüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakanlar da güzel görüyor ama, tek taraflı olmuyor bu işler. :))

      Sil
  4. Asla erken kalkamıyorum asla. Erken yatmayı hiç sevmediğim için:) Çocukluğumdan beri. Çalışırken dahi erken yatamazdım. İnsanlar gerçekten bu konuda ikiye ayrılıyor:)
    Sevgiler Ekmekçi Kız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum, insanlar ikiye ayrılıyor; tarla kuşları ve baykuşlar! :))
      Ben oldum olası tarla kuşuyum. Gece geç saate kalınca uykum kaçıyor, öyle bayılıp uyuyamıyorum. Okul şarkısındaki gibiyim:
      "Erken yatarım, erken kalkarım,
      Bir yumurtayı sütle çarparım..."
      <3

      Sil
  5. senin sergi açma vaktin geldi de geçiyor, bak diyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E burada sergiliyorum ve izleniyor, beğeniliyor. :)
      Daha ne olsun? <3

      Sil

Hoşgeldiniz!