19 Ağustos 2023 Cumartesi

19 Ağustos Cumartesi

Bugünün armağanı  Kalamış'ta konserli bir yaz akşamı daha,
Bu defa biletler bitmişti, yer kalmamıştı, bir arkadaş son dakikada imdada yetişti bilet verdi,
Ilık bir yaz gecesiydi, gündüz  esen deli rüzgar sakinleşmişti, 
Konser alanı dışında da bütün park labaleb insandı; park banklarında, yanlarında getirdikleri portatif sandalyelerde, çimlere yaydıkları örtülerde, ne bulurlarsa üstüne oturmuşlardı,
Sanatçımız konserin başlama saati olan 21:00'de sahnedeydi; tam bir profesyonellikle, 
Orkestra genişti, tecrübeliler yanında gençler özellikle kadın çalgıcılar vardı, vokaller nefisti,
Sahnede belki on sene önce dinlemiştim sanatçımızı, yine harikaydı,
Gençliğimizin, olgunluğumuzun ve tüm zamanlarımızın  şarkılarıyla,
Vee işte huzurlarınızda Nilüfer!

Buradaki Nilüfer şarkısı eski bir arkadaşım için, bu şarkıyı tutkuyla dinlediğini hatırlıyorum, şimdi artık öte dünyaya göçtü, anısına gitsin...




Dün gece Kalamış'ta hilal vardı,
Bu fotoğrafı çektikten az sonra gurbet kuşlarımdan kendi şehirlerinden benzer fotoğraflar geldi,
Hiç değilse dedim, aynı hilale bakabiliyoruz.

10 yorum:

  1. Kocaman bir waaaooov çıktı ağzımdan:) Nasıl muhteşem bir akşam olduğunu hissedebiliyorum. Ne iyi yapmışsınız Sevgili Okul Arkadaşım, klibi dinlerken konser havasını iliklerime kadar hissettim, teşekkürler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu klipdeki performansı çok severim, iki ses birbirine hem uyumlu, hem ikisi de karakterli, acayip bir iş olmuş. :)
      Konser akşamı, evet nefisti gerçekten; ayakta olmasının yoruculuğuna rağmen. :)

      Sil
  2. Ayyyy nasıl imrendim ve nasıl sevindim senin adına, ne büyülü bir geceymiş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke gelsen, buluşsak ve denk düşürüp bir de konsere gitsek, ne hoş olur. :)

      Sil
    2. Bu yaz keyfim yok be Ekmekçi’m, yığıldım kaldım olduğum yere :/

      Sil
    3. Olsun C.ciğim, dinlen sen de, o lazım demek ki... <3

      Sil
  3. Bende bir ara maltepede iken Ajda konserine denk gelmiştim:)) konser alanı dışında idim tabii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy, iyi olmuş, güzel denk düşmüş. Esasen konser alanı dışında olmak daha rahat olabiliyor, en azından bizim konserde oturuyordu insanlar. :))

      Sil
  4. Aynı hilale bakmak... İçim sızladı, benim de tesellimdi bir vakitler.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!