18 Ağustos 2023 Cuma

18 Ağustos Cuma

Biraz önce maç bitti, ağzım kulaklarımda, 3 - 0 kazandı bizimkiler,  iki satır yazayım dedim.
Maç, Türkiye - İsveç Kadın Voleybol milli takımları arasındaydı. 
CEV  Avrupa Kadınlar  Voleybol Şampiyonası başladı. 
İlk devre daha başabaş bir mücadele vardı, sonra bizimkiler aldı götürdü maçı.

Bugün hava yine rutubetliydi, neyse ki rüzgar poyraz esiyor da biraz nefes alınıyor.
Haftalık olağan pazar işlerinden sonra, komşum E.cığımla biraz oturduk, kahve eşliğinde sohbet ettik, son haberler alış verişi yaptık.

Akşamüstü kısa bir yürüyüş yaptım mahallede, mevsimin son güzel kokulusu kısmet ağaçları açmış. Yanlarından geçerken ohh mis kokularını içime çektim.
Bugün de böyle işte...



Kısmet ağacının mis kokulu çiçeklerinden,
Latincesi "Clerodendrum trichotomum",

5 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Öff dememek elde değil. :(
      Sizin oralarda hem deniz hem orman, ikisi bir arada nem yapıyor olmalı...

      Sil
  2. Çiçeği yasemine nasıl da benziyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı şeyi yazacaktım ben de, yasemin değil mi bu? aldatmacalı bir çiçek demek :P
      ben son günlerde bu kadar terleyip nasıl zayıflamadığımı anlamakla meşgulüm inan. çok fena, çok...

      Sil
    2. Yasemine benzetirken, tam isabet şekerlerim! Sanırım gören herkeste aynı etkiyi yapıyor ki dilimizdeki başka adlarından biri yasemin ağacı. :))
      Fakat kokusu çalı yaseminden çok farklı. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!