20 Ağustos 2023 Pazar

20 Ağustos Pazar

Sabah, haliyle ve dünkü konserin etkisiyle Nilüfer şarkılarıyla başladı.
Sonra Barış Özcan'ın bugünkü videosunu izledim, yayın "Unabomber" adıyla bilinen dahi matematikçi ve sosyal eleştirmen Ted Kaczynski hakkında. 
B. Ö.  konuyu harika özetlemiş, anlatmış. Videonun linki burada. 

Akşamüstüne dek epey bir tembellik ettim, boş boş video izledim, bir iki filme başlayıp ayy çok ciddi bu sonra izlerim dedim bıraktım.
Kardeşim ve yeğenimle (dün ev taşıdılar), oğlumla ve gelinciğimle (ormanda yürüyüş yapıyorlardı), kızımla (boğazı ağrıyormuş, klima çarpmış galiba) suretlerine bakarak konuştum/k.
Gelinciğimin istediği turşu tariflerini toparlayıp gönderdim, umarım işine yarasın.
Nihayetinde bu kadar tembellik yetsin buyurdum ve sokağa çıktım. Mahallede bir turladım, markete uğradım, eve döndüm.

Akşam voleybol maçı var, saat 21'de seyredin bence. Önümüzdeki hafta iki günde bir, bazen üst üste her gün maç var, Avrupa Şampiyonasında. 



Alt sokaktaki çınarların yaprakları yavaştan dökülmeye başladı,
Merak etmeyin kışın eli kulağında değil henüz,
Muhtemelen kurak geçen yaz nedeniyle bu erken dökülüş...

4 yorum:

  1. Oturdum fırsat bulup okuyamadığım son dört yazını okudum :) Perşembeyi sabırsızlıkla bekliyorum. Çiçek kız gibi beni de klima çarpmış gezide kaç gündür boğazım kötüydü, ödüm koptu göğsüme iner de Eskişehir işi iptal olur diye. Neyse bugün geçme eğilimine girdi. Haydi perşembe çabuk gelsin. Konser işi pek güzel olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyordum ki, Leylağımın işi gücü, torun meşguliyeti var herhalde pek ses etmiyor zira. Meğer yol yorgunluğu imiş, geçmiş olsun. Bu mevsimin sıkıntısı da bu, klima çarpması. :(
      Ben de aman her şey yolunda gitsin heyecanıyla bekliyorum. Hava sıcaklıklarını kontrol ederken biraz öff pöff yapıyorum ama çaresiz, bu sene yaz böyle, razı olmak gerek. :)

      Sil
  2. ay benim için de gezin perşembe günü, tamam mı? "bacı turizm"in güzide ilk yolcuları arasında olmak çok isterdim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şulem çok tatlısın "bacı turizmin güzide yolcuları"nı okuyunca kahkahayı patlattım. :))
      İnşallah diyelim şekerparem, sıcak hava biraz tırstırıyor beni, fakat yolculuk arzusu her şeyin önünde. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!