15 Ağustos 2023 Salı

15 Ağustos Salı

Üç ana başlığım var bugünün anısı olarak kaydedilecek.

İlki oğlumun doğum günü olması, sabah mesajlaştık az önce görüntülü konuşarak kutladık. Bazen böyle özlemle geçirilecekmiş doğum günleri, demek ki...

İkincisi kocaman bir leylek sürüsü gördüm, Bağdat Caddesinde yürüyordum, onlar uçtular uçtular, geçtiler. Gelişlerini bir türlü görememiştim, dönüşlerini görmek hoşuma gitti.

Son olarak aylar sonra yeniden sinemaya gidebildim, hiç öyle ciddi bir seyir için değil, gayet eğlenceli tarafından  "Barbie" filmini gördüm. 

İlle de üçleme yapacaksam, bir de bugün üç kez duş yaptım; ilki sabah egzersiz sonrası balkonu temizledikten sonra, ikincisi öğlende yemek pişirmek için ocağında karşısında kaldıktan sonra, üçüncüsü akşam üstü sinema sonrası eve kadar yürüdükten sonra.
Hava o kadar sıcak değil aslında, fakat şu % 80 oranındaki nem fenalık geçirmeye yetiyor, artıyor.

Yıllar öncesinde ilk duyduğumdan beri severek dinlerim. 



Gökyüzündeki noktacıklar onlar işte, 
Toplanarak, döne döne, alçala yüksele giden leylekler,

2 yorum:

  1. Aa leylekleri bizde gördük otoban oluşturmuş gidiyorlardı sonu yokmuşcasına kalabalıklardı .Balkonda otururken üzerine baya konuştuk leyleklerin:)

    YanıtlaSil
  2. Gördüğünüze sevindim Mehtapcığım, zira koca caddede benden başka başını kaldırıp havaya bakan, o koca şenliği izleyen yoktu, bence. :))

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!