12 Ağustos 2023 Cumartesi

12 Ağustos Cumartesi

Hafta içinde Pera Müzesinde gördüğüm Göbeklitepe fotoğraflarını çeken sanatçı İsabel Munoz hakkında başka işlerine bakmak niyetiyle bilgi ararken sanat yayını yapan bir kanal keşfettim. 
Aslında ARTtv uzunca süredir sanat alanında yayın yapıyormuş,  yeni fark etmem benim ayıbım olsun.
Buradaki linkte Pera Müzesindeki İsabel Munoz sergisi hakkındaki yayını bulabilirsiniz. 
Oradan takiple, geçmişten ya da güncel başka sergi ve sanat haberlerini de görebilirsiniz. 

Dün konserde saatlerce ayakta durmak, bağır çağır şarkı söylemek, gece eve dönüşte şehrimizin taksi sorunsalıyla yüzleşmek alışık olmayan bünyem için oldukça yorucu bir tecrübe oldu. Sabah toparlanma sürecini Zuhal Olcay şarkıları dinleyerek, bu sayede konserin üzerinden geçerek tamamladım.
Haydi dünden beri dilimden düşmeyen bir tanesini daha ekleyeyim sizin için. 

Akşamüzeri cadde tarafına indim, biraz bakındım, bir iki gerekli nesne aldım. 
Hava esintiliydi ondan şikayet etmedim, onun yerine uff bu ne kalabalık, herkes tatile gitmemiş miydi şeklinde söylendim.



Haftalardır böcek istilasına uğrayan begovilimi saksıya ektiğim sarmısak kurtardı, sanırım.
Sonunda çiçekler gelmeye başladı...

4 yorum:

  1. Art Tv çok iyi oldu, teşekkürler Sevgili Okul Arkadaşım. Ve Zuhal Olcay... çok yakıştı akşamın bu saatine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, gerçekten takip etmesi keyif verecek bir kanal ARTtv. :)
      Zuhal Olcay'da temel olarak hüzün var, akşama yakışması ondan belki de...

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Rica ederim, güzel şeyleri paylaşmak zevk. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!