8 Temmuz 2023 Cumartesi

8 Temmuz Cumartesi

Balkondan aşağıya apartmanın bahçesine bakıyordum, futbol maçı meraklısı küçük oğlan çocukları tatile gittiğinden beri ortalık kedilere kaldı. Biri beyaz, biri siyah, biri siyah beyaz üç kedi bahçeye yayılmış, yatıyorlar. Buralar bizden sorulur ey ahali yatışı...

Dün gece Karlovy Vary Film Festivali izleyicileri arasında bulunan bizim ailenin temsilcileri, Kuru Otlar Üstüne filmine kapıda bilet buldular ve seyrettiler ve "müthiş" buldular, çok beğendiler.
Bana ne oluyorsa, sanki kendim seyretmiş gibi mutlu oldum, bir de gerçekten seyredebilsem...

Gözümde büyüttüğüm bir işi yaptığım için mutlu olduğum bir gündeyiz; klima bakımı için yetkili servis arıyordum, buldum, aradım, düzgün birisi çıktı karşıma çok şükür. Hafta ortası için randevu ayarlayabiliriz dediler, rica ettim hafta başına alsanız dedim, bir kaç saat sonra arayıp pazartesi gelmeye çalışacağız dediler,  sevindim doğrusu. 

Sabah kahvesine kardeşim ve kızları annemi görmeye geldi. Arkadaşlarının düğün mevsimi açılmış gibi duruyor, oradan oraya koşturup duruyorlar. Fırsat yarattılar, annaneyi ve teyzeyi görmeyi ihmal etmediler, sevindik.




Topuz dikeni / Echinops  - 8 Temmuz 2017 - Ege

Ansiklopedik bilgi:
Sorunsuzdur ve yaz ortasından sonbahara dek çiçek açar.

6 yorum:

  1. bu yazının başlığını "sakin bir yaz günü mutluluğu" koyalım mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koyalım cancağızım, öyle diyelim öyle olsun dedikleri gibi... :))
      Sakin geçecek günler arzuluyorum. :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. "Sorunsuz" benim tanımım değil, Wikipedia'da öyle demişler.
      Su istemez manasında filan herhalde, belki peyzaj için kullanılıyordur... :))

      Sil
  3. Bizim yan sitenin bahçesinde de bağıra çağıra futbol oynayan yok bu ara:) Rahat rahat kitap okuyorum:)
    Kuru Otlar Üstüne için ben de sabırsızlanıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh, ne güzel! Gitsinler tatile, orada oynasın çocuklar, karışmam onlara. :))
      Bize şehri ve kitap okuma konforunu bıraksalar yeter. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!