7 Temmuz 2023 Cuma

7 Temmuz Cuma

Son yıllarda il ve ilçe merkezlerinde, meydanlarda genellikle yanında kalp şekli ya da oraya ait bir nesnenin yer aldığı isimleri üç boyutlu olarak sergilemek modası oldu. Genellikle  şehri gezmeye gelenler o isimlerin yanında fotoğraf çektiriyor, filan.
İnternet haberlerinde gördüm:
Konya Selçuklu ilçesinin meydandaki SELÇUKLU yazısının ilk L harfini çalmışlar. Belediye Başkanı hırsıza harfimizi geri getir çağrısı yapmış. 
Haberi okuyup, eksik harfli fotoğrafı görünce istemsiz bir kahkaha attım ve bir süre güldüm. 
Ne denir? Her tarafı saçmalık dolu bir olay!

Bugün mübalağa sıcak arkadaşlar, ısı yüksek değil de nem fena.
Araya bayram girince bir hafta pazar açılmadı, dolayısıyla bomboş kalan dolaplardaki meyve sebze ihtiyacını gidermek için sıcağa bakmadan pazara gitmek şart oldu. 
Gittim tabii ki de... Hem de iki kez... (İyice abartayım olayı!) 
Vişne çıkmış bu arada, şeftali de bollaşmış, eriklerin yeşili bitmiş kızarmış morarmışlar artık.

Bizim Praglı gurbet kuşları bugün Karlovy Vary'ye gittiler. 
Uluslararası Film Festivali var şu sırada ve akşam Kuru Otlar Üstüne gösterilecekmiş. Rezervasyon dolmuş ama kapıda bilet arayacaklarmış, umarım bulur ve seyrederler. 


Mevsimin renkli sebze ve meyveleri, insanın içini açıyor,
Şu yassı şeftaliye ilk zamanlar hamburger şeftali diyorlardı, şimdilerde İzmir şeftalisi demeye başladılar,
Öyle ya da böyle lezzeti ve kokusu pek hoş...

8 yorum:

  1. Hava çok sıcak, bizde az önce yağmur yağdı. Se cuklu beni de güldürdü:)) Bayram sonu burada sebze bulmak zor olduğundan geçtiğimiz hafta çok pahalı idi. Markette iken domates 33 ten 38 e çıktı ben alırken etiket değişti Allahtan kasaya yansımamıştı henüz.Yassı şeftali hiç tatmadım bakarım bende pazarda bir denemek için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yassı şeftaliyi seviyorum, umarım bulur ve seversin Özlemciğim. :)
      Geçen hafta marketlerde hiç düzgün meyve sebze yoktu, pazarı özledim. :)
      Bizim yağmur geceyarısından sonra gelecekmiş, bekliyoruz. :)

      Sil
  2. Burası da çok nemliydi bugün Antalya'yı aratmadı bu yaz Ankara maşallah. Gidip toynağa dönmüş tırnaklarımı pedikürcünün hazık ellerine teslim ettim, pek mutluyum :))) Bayram sonrası sebze reyonları hep boştu, yeni yeni doluyor sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan parmacıklarını Leylağım. :))
      Haller de kapalıymış, pek mal gelmemiş, ondan olmalı. Şimdi canlanıyor yaz renkleriyle. :)

      Sil
  3. Bugün yağmurla o sıcak eridi şükürler olsun :)

    YanıtlaSil
  4. ay ben bu her yerde var olan (bizim üniversite kampüsünde bile var) o yazıları hiç sevmiyorum. hepsi birbirinden zevksiz sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma, ben de gıcığım onlara! Ben buradaydım bakın bana bakın bana belirteçleri...

      Sil

Hoşgeldiniz!