31 Temmuz 2023 Pazartesi

31 Temmuz Pazartesi

Temmuz ayını bitiriyoruz, yılın yarısını bir ay geçtik, neyse ki bugün haftanın ilk günü!
Komik değil biliyorum ama güne dair  iyimser bir şey bulmak istedim.

Şimdi gelelim gerçekten sevimli bir video paylaşmaya.
Videoyu nasıl bulduğumu anlatayım:
Yıllar önce Aya İrini'de bir konser dinlemiştim, Amerikalı şarkıcı Rufus Wainwright piyanosu eşliğinde çalıp söylemişti. Yine eskilerden sevgili bir blog arkadaşımla gitmiştik. Yazısı bile var, burada. 
Oradaki parçalardan birini başka bir sanatçıdan dinlerken o konser aklıma geldi, konser aklıma gelince bir kedinin sahnede gezinmesi aklıma geldi, acaba bulur muyum o kaydı niyetiyle bakındım.
O konseri değil, ama kedili başka bir konseri buldum. Burada, izlemek isterseniz. 

Yarın dolunay olacak, ay bu akşamdan tama oldukça yakın durumda. Bir ara gökyüzüne bakıp, aydedeye bir selam sarkıtın isterseniz. 



Saksıdaki sarı gül çeşitli badireler atlattıktan sonra bir minik goncayla merhaba dedi,
Birazcık kusurlu güzellik, üçte biri yok gibi, 
Daha çekici bir duruşu var, değil mi?

4 yorum:

  1. kedilerin her biri dünyanın kendi etrafında döndüğünü düşünüyor bence. buncağızımın da canı konserde dolanmak istemiş işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar eğlenceliydi ki, inanılmaz, olay yeri İstanbul olunca sıradan ve gerçek. :))

      Sil
  2. sarı mı, resmen kavuniçi yahu o gül?!? :) ne geldi başına çok merak ettim, böcek mi saldırdı, aşırı sıcak mı çarptı, benim güllerde de mantar oldu bu yaz. hoş bu yaz sağolsun el nino herşeyi bir altüst etti.. gülü bırak bahçe kalmadı neredeyse...
    aya irini konserleri muhteşemdi hep... yaz konserlerini çok özledim... yani istanbuldaki yaz konserlerini :( yıllar oldu gidemedim... en az 15 seneden bahsediyorum ah ah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. C.ciğim, böcek saldırısını yanına sarımsak dikerek defettim fakat yine de mızmız bir sinek tebelleş oldu, ayrıca sıcaktan da çarpıldı sanırım.
      Bakalım, hava biraz yumuşayınca ne kadar toparlanacak?
      Bu sene Aya İrini'de konser oldu mu, onu bile takip edemedim, maalesef.
      Ancak Açıkhava'da konserler sürüyor, bu ara her çeşit etkinlik var, sırayla. :)
      Gel de hep birlikte gidelim. <3

      Sil

Hoşgeldiniz!