30 Temmuz 2023 Pazar

30 Temmuz Pazar

Bugünkü İstanbul Modern seferimi Ekmekcikız'da detaylı şekilde anlattığıma göre, burada devamını anlatayım.

Müzeye giderken Karaköy Tophane yürüyüşü yaptım. Dönüşü Kabataş üzerinden yapmaya niyetlenince önce rıhtımdaki yolcu gemileri boyunca yürüyerek Galataport'un Mimar Sinan tarafındaki kapısına ulaştım.

Biraz daha yürüyünce gözlerime inanamadım, ardından çok mutlu oldum. Son senelerde martı projesi adı verilen saçmalık yüzünden girilmez hale gelen güzelim Fındıklı parkı açılmış ve mis gibi düzenlenmişti. 

Devamında yine bir miktar tahta perdeli sevimsiz kısımdan yürümek gerekti. Meğer o bölgede Mahmutbey Mecidiyeköy metrosu inşaatı varmış, umarım yakın zamanda biter ve yol ferahlar.

Kabataş Kadıköy motoru sakin ve serindi, deniz üstünden bakınarak keyifle yol aldık. Kadıköy meydanı her zamanki gibi cıvıl cıvıldı, çarşıya doğru yürüdüm, İnegöl koftecisine uğradım. Gün boyu ruhum, gözüm gönlüm doyduktan sonra midem de doyunca daha ne isterim ki?




İsimlerin Şehri İstanbul, Ahmet Güneştekin, Galataport

2 yorum:

  1. Güneştekin'in bu eserini çok beğeniyorum, ki henüz canlı görmedim, ona rağmen.
    Ne güzel bir gün olmuş istanbul modern günü. keyfin bol olsun cancağızım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten güzel, arkasında demirli gemilere meydan okurcasına bir duruşu var. :)
      Birlikte gideceğiz, sözüm söz! <3

      Sil

Hoşgeldiniz!