3 Temmuz 2023 Pazartesi

3 Temmuz Pazartesi

Annemin epey zamandır sesli kitap dinlediği bir tablet vardı, oğlumun annanesine ilk maaş hediyesiydi. Dün birden şarj edilemeyiverdi.
Bu sabah ilk iş servis peşine düştüm, Kadıköy'de bir tane buldum. Öğleden sonra metroyla Kadıköy'e indim, servisi buldum, kayıt yapıldı, aleti teslim ettim döndüm.

Akşamüstü sevgili komşum E.cığım uğradı, biraz sohbet biraz dertleşme derken özlem giderdik. 

Bugün annemin vantilatörünü çıkardım kurdum, yarın sabah benimkinde sıra; yaz işleri işte...



Yeni ortanca fotoğrafı çekemedim henüz,
Bu pompon iki sene önce bu  vakitlerden...

4 yorum:

  1. yaaa ben o oğulu öperim öncelikle :)
    bizde de oğluşun vantilatörü hizmete girdi, ben, benimkini çıkarıp kullanıma sokma konusunda tembellik ediyor, bir taraftan da öfleyif püflüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı senin oğulun ilk maaş hediyelerinin başına Şulem. :)
      Valla, ben de bugün bir tanesini kurdum, ikincisini de salona kadar taşıdım en azından. :))

      Sil
  2. sizi görmek gerçekten çok iyi geldi. Ağustos'ta daha uzun uzun zaman geçirmek ve güzel, keyifli, iyi haberlerden bahsetmek dileği ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlemiştim seni E.cığım, kapı ağzı selamlaşmalarıyla geçiverdi bu bahar. Olsun, gönüller bir. <3
      Ağustos'ta keyifli görüşmeler diliyorum ben de. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!