27 Temmuz 2023 Perşembe

27 Temmuz Perşembe

Dün geceki olağanüstü sıcak hava nedeniyle, klimaya rağmen düzgün uyuyamadım, kesik kesik uyudum, sabah sersemlemiş uyandım. 
Düne göre 10 dereceye yakın serinlemiş olmasına rağmen, akşamüstü yağmur yağana dek sinirlerim ayakta bir gün geçirdim.

Öğlende kendimi sokağa attım, bir tur yürüdüm, yetmedi. Az yürümek gece uykumun kalitesini kesinlikle düşürüyor ki kaç gündür sıcak nedeniyle hiç yürüyüş yapamamıştım.
Yağmurdan sonra bir tur daha yürüdüm, hem ıslak toprak ve bitki kokularını içime çektim, hem nefeslendim, iyi oldu.

İlk kez Selçuk Altun okuyorum, Ayrılık Çeşmesi Sokağı romanını almışım. İki gün önce kitap ararken kütüphaneyi biraz düzenledim ve o zaman elime geçti. Adını sıkça duyduğum bir yazardı bir kitabını okumak istiyordum. Meğer zaten almışım, aslında öncelikle tavsiye edilen kitap başkaydı, olsun varsın.




Kardeşim anneme gelmişti, eve dönüşte yağmura tutulmuş, "yürüyüşe çıkacaktın, şemsiye al sıkı yağıyor" demeye aramış. Telefonu kapattık, burada da bastırdı. 
Yaz yağmuru, on beş dakika yağdı bitti, onun bile serinliği iyi geldi.

10 yorum:

  1. O yağmur sanırım buraya doğru yola çıkmış Sevgili Okul Arkadaşım, az önce serinliği geldi, muhtemelen peşinden de kendisi gelecek; bizim coğrafyaya düşer gibi ama boşveresi de var sanki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Okul Arkadaşım sizin coğrafya yağmurdan nasibini aldı mı bilemiyorum fakat az önce okuduğum bir haberde "aniden soğuyan deniz suyu nedeniyle sersemleyen balıkların Sinop'ta kıyıya vurduğu, kepçeyle toplandığı" yazıyordu. Olan şu ki ortalama denen şey kalmadı, bir tepede bir dipte hava durumu değerleri de.

      Sil
  2. Keyifli okumalar o kitap bir üçlemenin 2. kitabı oluyor. Yağmur bugün burada da yağdı ortalık serinledi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman bu serinlik öyle iyi geldi ki, yaşasın Balkanlar diyorum. :))
      Kitap evet öyleymiş, ben ortasından daldım, öyle kalacak sanırım. :)

      Sil
  3. yağmur ne güzel yağdı...meğer iyi uyumak için de yürüyormuşsun, ben de diyorum ki ne kadar iradeli kadın! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle demeliyim Joe'cuğum, yürümeyi sevdiğim için yürüyorum. :)
      Bu sevginin ek getirileri enerjimin artması yanı sıra, uyku düzenime iyi gelmesi olunca, doğrusu yürümek için daha çok istek duyuyorum. :)

      Sil
  4. Sıcak, bungun ve bi' acayip zamanlardan geçiyoruz sanki Ekmekçim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru söz, tam isabet Mimozacığım, "bungun" en uygun sözcük.
      Hayırlısı artık...

      Sil
  5. İstanbul'a yağan yağmurun serinliği buraya da geldi, rahatlattı bizi de, şükürler olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahatladık, iyi geldi, hatta dün gece sabaha karşı pencereyi kapattım uyurken... :)

      Sil

Hoşgeldiniz!