26 Temmuz 2023 Çarşamba

26 Temmuz Çarşamba

Kaç gündür beklenen sıcak hava dalgası kendini gösterdi. 
Üzerimize Basra'nın ve Kuzey Afrika'nın üflediği aşırı sıcak hava nedeniyle kaç senenin rekorları bugün kırıldı, sanırım.
Uzmanların sözünü dinledim, mecbur olmadığım için dışarı çıkmadım. Camdan baktığımda gördüğüm kadarıyla sokaklar genelde boştu.

Günün çoğunda kitap okudum, Hintli yazar Namita Gokhale'nin Gölgeler Kitabı romanını bitirdim. 
Son sayfalarda şu cümlelerin altını çizdim:

"Kendimiz olabilmek için senaryolarımızın kontrolünde kalmalıyız. Kendimizi yaratmalı ve yeniden yaratmalı, dünyamıza sahip olmalı ve yeniden sahip olmalı, her değerli dakikamızda yazgılarımızda yine yeniden rol almalıyız. Hepsinin üzerinde hayat denen radikal akışta, nasıl ve neye sarılacağımızı, neleri atacağımızı bilmemiz şart."

" Acı bir alışkanlıktır, acı bir yönelimdir. Reddedilebilir. Arkada bırakılabilir. "

Müzik dinledim bolca, eskilerden bir blog dostunun takdir ettiğim müzik zevkinin izinden giderek bir Vivaldi eseri buldum, dinledim.



Akşam saat 19:00 itibarıyla, cep telefonumdan hava durumu bilgisi,
Yarın gerçekten 12 derece birden düşecek mi dersiniz?

8 yorum:

  1. biz de bugün evden dışarı çıkmadık valla. ne sıcaktı, ne sıcak...
    yarın düşsün lütfen 12 dereceyi bırak 5-6 dereceye bile razıyım valla!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada şimdi fark ettim ki tarihler karışmış sıcaktan :)

      Sil
    2. Şulem sağol, ancak şimdi farkettim, sıcak beni depresyona sokuyor: net! :))

      Sil
    3. Umarım sizde de serinlik gelmiştir. <3

      Sil
  2. Bizdeyse hava 13 dereceydi maksimumda!
    Kendini yeniden yeniden yaratmak, çok hoşuma gitti bu deyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabın son sayfalarındaydı bu cümleler, ben de pek beğendim. :)
      Yahu, sizde o kadar serin olunca burası cehennem oluyor zaten, biraz ortalamasını alsak ya! :))

      Sil
  3. Saat 14:37 itibariyle bizde 35 derece.

    Serenate Andormeda libereta eşliğinde eriyorum Sevgili Okul Arkadaşım, mutluyum, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy, fena! Bugün sıcak sırası size gelmiş demek. Umarım hemen geçer.
      Ben de pek beğendim Sevgili Okul Arkadaşım, Vivaldi eserleri virtüöz seslendirmesini seviyor. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!