24 Temmuz 2023 Pazartesi

24 Temmuz Pazartesi

Günün olayı haliyle hava durumu, dünkü baş ağrıtan ağır havadan sonra bugün epeyce esen ve biraz daha çekilir hale gelen sıcaklık. Çarşambayı da atlatırsak, mevsim normallerine dönecekmişiz, haydi hayırlısı diyelim.

Geçen haftanın saçma olayı olan, yanlış teslim edildiği adreste tutsak kalan sanal market alışverişinin devamındaki gelişmeler tepemi attıracak hale gelmişti. 
Ulaşmaya, derdimi anlatmaya çalıştığım iletişim yetkililerinden bir sonuç alamayınca,  Cumartesi günü oturdum önce site içindeki görüş/şikayet bölümünden, ardından kardeşimin bulduğu bir mail adresinden şikayetimi yazdım. Siparişi teslim edemediniz, iptal edin paranızı yedi gün içinde vereceğiz dediniz, iptal ettim ancak paranın geleceğine dair bilgi de yok, artık yasal yollara başvuracağım dedim. 
Pazar sabahı ilgili mağazadan genç bir kadın aradı ve tatlı bir sesle anlattı:  Arkadaşlarımı teslimatın yapıldığı adrese yönlendirdim, evin erkeği çıktı "ben bilmem eşim bilir, o da akşam gelecek" dedi, siz merak etmeyin akşam ben bizzat gideceğim, sonucu size bildireceğim. Haydi bakalım, göreceğiz dedim içimden.
Sonra akşam dediği saatte telefonum çaldı, aynı genç kadın adresimi sordu,  iki dakika sonra yanında mağaza görevlisi bir genç adamla geldiler ve onuncu günün sonunda nihayet, başka adreste tutsak kalmış siparişimi teslim ettiler. 
Efendim,  adrese  o gün  başka sipariş de gitmişmiş, evsahibesinin konudan haberi yokmuşmuş, paketi evdeki yardımcı almışmış ve haber vermemişmiş. Neyse, sonuçta, kendilerine ait olmayan ve parası ödenmiş zeytinyağlarını lütfen iade etmişler. Ve fakat mağaza görevlileri hijyen açısından başka yağları hazır edip getirmişler. 
Gençlere teşekkür ettim, sizin için ne yapabilirim dedim. O şikayet yazdığınız alandan teşekkür de yazabiliyorsunuz, yazarsanız bizim için iyi olur dediler. İkiletmedim, onları gönderir göndermez teşekkürü bir borç bildim.
Gerçekten ilgilenince iş çözüldü, sağolsunlar.




İki sene öncesinde, 25 Temmuz Pazar sabahı, sahile bakarak olan yürüyüşten...
 

6 yorum:

  1. ay neyse hallolmuş bu saçma yanlışlık

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar uğraştırdılar yahu, Migros yapıyor böyle şeyler ama ben çabuk çözüyordum. Kokmuş hindi, erimiş dondurma, eksik sipariş durumları oldu çabucak hallettilerdi. Burada yanlış teslimat olunca sıkıntı oldu galiba ya da İstanbul'un büyüklüğü etken olabilir. Neyse çözüldü ya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu defa işin uzamasında yanlış teslim edilen adrestekilerin tutumu da rol oynadı. Bir de nasılsa siparişi iptal ettirdim, parasını 7 güne gönderirler düşüncesiyle üzerine gitmedim, para gelmeyince tekrar ayaklandım. Evet çözüldü sonunda. :)

      Sil
  3. Bende genelde taşıyamayacağım ağırlıktaki şeyleri hala sanal marketten sipariş veriyorum ,alıştım. Bana da geçen aylarda torbalarımın arasına başka birinin torbasını verip gitmişler. Alan kişinin ismi adresi falan yazılı ayrı bir poşet. Hemen aradım , gayet sakin karşılayıp tamam gelip alırız dediler. İki gün dolap bekledi poşet, sonra nihayet gelip aldılar:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlışlık olabilir tabii, ama nasıl yönetildiği önemli. Haber vermek bir aşaması, onların alması diğer aşaması, bu arada ürün bekleyen de beklesin... :(

      Sil

Hoşgeldiniz!