21 Temmuz 2023 Cuma

21 Temmuz Cuma

Günün en eğlenceli saatleri "Cunk on Earth" ü seyrederken geçti. 
2022 tarihli bir BBC yapımı olan 5 bölümlük dizi, aslında belgeselmiş taklidi yapan bir sahte belgesel. Dizide dünya tarihi başlangıçtan bu güne "güya" anlatılıyor ve konu Philomena Cunk isimli bilgisiz bir sunucunun  dünya tarihi hakkında  gerçek uzmanlara sorduğu sorularla ilerliyor. 
Philomena'nın yorumları bir taraftan, uzmanlara sorduğu soruların onları dumur eden tabiatı diğer taraftan, bölümlerin tam İngiliz usulü sinsi mizah anlayışıyla geçmesine neden oluyor.
Sunucu rolündeki Diana Morgan'ı daha önce Ricky Gervais'in "After Life" dizisinde de izlemiştim, seyretmiş olanlar için hatırlatayım.
Bu arada,  dizi için Elektra'ma teşekkür ederim, dün onun sayfasında okuyunca merak edip baktım ve devamı geldi.

Sanırım bugün nem arttı, hava daha bir ağır gelmeye başladı. Neyse neyse, Temmuz'un sonuna kadar çekeceğimiz var gibi daha, sabır... 
Bakalım, eskiler Ağustos'un yarı yaz yarısı güz sözü bu sene tutacak mı?

Sabah yeni  bir Mabel Matiz şarkısında Melike Şahin'le  düetlerini dinledim. "Düldül" şarkının adı.
Bir yerinde şöyle diyor:
dara düşmeden 
düze çıkmıyor mu gönül 
bardağım da doludur 
ama içiyor puşt ömür


"Laf kıtlığında asmalar budamak" denir ya hani,
Ben de konu kıtlığında çay paketi fotosuyla sanat yapıyorum...

2 yorum:

  1. aaa , e ben hiç bilmiyormuşum bu deyimi ya, ne ayıp :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç ayıp değil Şulem. Benim tevellüt senden eski ya, ondandır duymamış olman. :))

      Sil

Hoşgeldiniz!