19 Temmuz 2023 Çarşamba

19 Temmuz Çarşamba

İstanbul Festivalleri sırayla geçip gider ve ben hepsini uzaktan seyrederken,  sezon biterken kuyruğundan yakalayıp, 30. İstanbul Caz Festivalinin son konserine gidebildim.
Canım arkadaşım P.ciğimin oğlunun da çaldığı konseri izlemek dinlemek bunca engel arasında kısmet oldu ya, buna da şükür.

Sadece konser değil, öncesindeki buluşmamız,  vapura binip karşıya geçmemiz, finükülerle Taksim'e çıkıp konserin yapılacağı Cemal Reşit Rey konser salonuna sallana sallana yürüyüşümüz, yol boyu kaç yılın anılarına dalmamız ayrıca günü unutulmaz kıldı.

İşte oradaydım, şeytanın bacağını kırıyorum...

Konser çıkışı Karaköy'e indik, Kadıköy vapuruna binmeden önce ufak bir gezintiyi ihmal etmedik, Galataport'da akşam yürüyüşü yaptık ve sonra İstanbul'un gece güzelliğine bakarak köyümüze döndük.


Fotoğrafta biraz odak kayması ve netlik sorunu olmuş, idare edilir bence.

8 yorum:

  1. Canım İstanbul ve konser çekti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekliyoruz, geliniz, gezelim, dinleyelim a canım. :)

      Sil
  2. İçtenliğiniz, keyfiniz ve de coşkunuz okura da bulaştı Sevgili Okul Arkadaşım. İzlesem bu kadar keyif almazdım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir akşamdı doğrusu, bugün biraz daha ayrıntı yazdım Sevgili Okul Arkadaşım, teşekkürler. :)

      Sil
  3. İstanbul festivallerinin gelip geçişin uzaktan seyrediyor olmak kadar bayat ve bayık bir his yok bence. Ben de aynı durumdayım. Bir tane konsere ucundan yetişmek bile müthiş. Hele de tanıdık varsa. Harika bir gece keyfi olmuş. Oh. Mis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkhava sahnesinde her gece bir etkinlik var gibi duruyor Joecuğum. Biraz kımıldasak, dinlenecek bir şeyler buluruz belki. :)

      Sil
  4. istanbul'un yaz gecelerini pek severim. ne iyi yapmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten iyi geldi, derin bir nefes almış gibi oldum. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!