14 Temmuz 2023 Cuma

14 Temmuz Cuma

Öğlene doğru kardeşimle konuşuyorduk, hava çok sıcak ama genelde sıcak havada İstanbul'da daha çok bunalırız, bugün nem az galiba kararına vardık.
Öyle ya da böyle, geçen yaz rahattık, böyle üst üste bunaltıcı günler pek olmamıştı, klimayı çalıştırdığımız sayılı olmuştu. 

Sabah pazara erken gideyim, hiç değilse daha az bunalırım dedim. Meğer cüzdanımda az para kalmış, pazardan önce para çekmek gerekti. Bir fasıl önden turladım, markete uğradım, dünkü zeytinyağı işinin devamını getirdim, sonra da pazar alışverişini tamamladım.
Biz kendimizi serine atıyoruz, oysa pazarcılar bütün gün çadır bezi altında açık havada çalışıyorlar, onlara güç kuvvet diledim.

Akşamüstü bir film seyretmek istedim. 
Önce kaç zamandır listemde olan Gaspar Noe'nin filmi Vortex'i açtım. Yanlış seçim yapmışım, yarım saat sonra ruhumun ağrıdığını hissettim ve filmi bıraktım. İleride biraz daha gönlü ferah bir zamanda seyreder, tamamlarım umarım.
Yenilen pehlivan güreşe doymazmış ya, bir şans daha denedim ve bu defa tutturdum. Krzysztof Kieslowski'nin erken dönem filmlerinden Amatör'ü tam bir sinema keyfi alarak seyrettim. 
Burada film hakkında daha çok bilgi ve  güzel bir yazı bulacaksınız. 




Maltepe parkının güzellerini paylaşmaya devam ediyorum,
Bir kaç sıra boylu boyunca dut ağacı vardı, ufak ancak çok tatlı dutların azı olmuştu, çoğu olmak üzereydi,
Bir kaç tane kopardık yedik, tadı lezzeti yerindeydi.

2 yorum:

  1. Ben de bu sıcaklarda bizim evin dış cephesini onarırken burunlarının ucundan ter damlayarak çalışan ustalara güç kuvvet diledim hep. ne zor iş gerçekten...allah yardımcıları olsun hepsinin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dış mekanlarda, güneş altında çalışanlara güç kuvvet diliyorum her daim. Bazı işlerde ekmek parası kazanmak daha da zorlu...

      Sil

Hoşgeldiniz!