1 Temmuz 2023 Cumartesi

1 Temmuz Cumartesi

Dünkü yazıda sarf ettiğim sözler nedeniyle, siz değerli okuyanlarımı biraz yanıltmışım gibime geldi, içim rahat etmedi bir açıklayayım dedim. Aslında dün bloglarımın doğum günlerinden biri değildi.
Her Güne Üç Güzel Şey'in yayın sayısı hoşuma gitti, derken Ekmekcikız'ın bunca yaşına rağmen yayın sayısı şu kadar filan diye gevezelik yaptım. 
Gerçekte, Ekmekcikız 23 Kasım doğumlu, Her Güne Üç Güzel Şey ise 1 Ocak.  Dünkü  derdim yayın sayısı olan 909'dan bahsedip, ne hoş rakam demekti, sadece. 
Yine de kutlamalar için çok çok teşekkür ederim, sevildiğini bilmek güzel şey dostlar.

Bu sabahın konser keyfini Altın Gün dinleyerek yaptım, sevenlerine bu ARTE konserini hararetle öneririm.
Bir de İŞ Sanat'ın Cemal Süreya şiir dinletisi "Gurbet Yavrum Garba Düşmektir" var ki onu da şiirseverlere hararetle öneririm. 

Bugün aylardan sonra ilk kez annemle beraber kardeşime gittik. Çocukların her biri başka yerde olunca dört kişi çiğdem çekirdek aile halinde kendi kendimize oturduk ve haliyle yine çocukları konuştuk. 



Burada bir yerlerde bir kulak misafiri var sanırım,
Saklanmış laf dinliyor...

6 yorum:

  1. yaaa, o kulak misafirini yerim ben :)
    ne güzel bahçesi var kardeşcağızın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yersin valla, çok hayta ama çok tatlıdır. :))

      Sil
  2. Bugün yazımı Altın Gün eşliğinde yazmayı düşünüyorum ki şu an açtım linki, dün akşam görmüştüm yeni konseri yazınızda... Arte'ye biraz uzak kalmışım demek ki... teşekkürler Sevgili Okul Arkadaşım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Sevgili Okul Arkadaşım, karşılıklı ARTE hatırlatmalarımız karşıda yansımasını bulduğu için daha değerli oluyor bence. :)

      Sil
  3. Bir önceki yazıyı kaçırmışım, hemen şimdi kapattım arayı. Her ikisine de koskocaman birer maşallah diyor ve daha nicelerini diliyorum. İmza: 14 yaşında, hepi topu 174 yayınlı -merak edip baktım yaşına başına yayın sayısına :))- Şaşkın the tembel yazar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Sevgili Şaşkın Yazarımız,
      Tembel demeyiniz kendisine lütfen, gerçek sanacak zira. ;)
      Şöyle diyebiliriz, az ve öz yazar, aralıklı yazar ve yine de keyifle okutur. :)
      Ve bloglarım adına teşekkür ederim. <3

      Sil

Hoşgeldiniz!