30 Haziran 2023 Cuma

30 Haziran Cuma

Bir iki maruzatım var, değerli dostlar. 
Başlarken diyecektim ki ay bitti, hafta bitti, bayram biteyazdı, bugün de öyle bir gün işte!
Sonra yazıyı yazmak için ara yüze girdiğimde bu yazının 909. olduğunu gördüm. 
Vayy be dedim, 17 yaşındaki Ekmekcikız bile 2340 tane yazı üretmişken, sen boynuz oldun da kulağı mı geçiyorsun, a canım?

Sonra aklıma nereden geldiyse eski bir söz dizisi/şiir geldi, bir zamanlar dilimize pelesenk olmuştu, yerli yersiz aklımıza geldikçe "... diyacahsın niya? bilmireem, işte eeyle..." derdik.
Neydi ya bu? deyip aradım buldum, yine yüzümde bir gülümsemeyle dinledim de dinledim. 

Akşamüstü müthiş bir voleybol maçı izledim. 
Bizim kızlar Brezilyalı kızlarla oynadılar, çok zevkliydi, başa baş bir mücadeleydi, sıralamada üçüncülükteyiz, yarın boş gün, kızlar pazar sabahı bu grubun son maçını oynayacaklar. 



Maçtan sonra yürüyüşe çıktım, sahile inmeye üşendim, 
Sahile iner gibi yapıp paralel sokaklardan ağaçların altından gölgede yürüdüm,
Ohh, püfür püfür iyi oldu.
Güller bitti bitecek, böyle tek tük kalmışlar.

12 yorum:

  1. Ekmekçi Kız'ın yeri çok ayrı ama ben burayı valla sanki 1 tık daha mı çok seviyorum itiraf edeyim :) Nice 909'lara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Her Gün ..." adına teşekkür ederim size, değerli okuyucu. :))

      Sil
  2. ekmekçikız 17 yaşında değil mi? vay be...birlikte büyüdük ayol :) 909.kez derim, hiç bıkmam, iyi ki yazmaya başlamışız şu blogları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa! Kocaman olduk hem de! :))
      Gerçekten iyi ki iyi ki... <3

      Sil
  3. Her Güne Üç Güzel Şey'i okurken "İyi ki" diyorum hep :)) Büyük ablamız iyi ki var, ama küçük kardeş de pek enerjik, maaşallah diyorum okudukça :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük olan, telaşlı telaşlı günün haberlerini verip çıkıyor, çocuktan al haberi gibi bir hali var. :)) Teşekkür ederiz.

      Sil
  4. Benimde bloğu olarak kapattığım bloğumu sayarsak 18 oluyor....
    Nice senelere...

    YanıtlaSil
  5. Ekmekçi ablacığım 14 yaşındaki Leylak hürmetle selamlar seni :))) Blogu açtığımda beni takip etmesini en çok istediğim bloglardan biriydi Ekmekçi Kız, sonra Elektra, Endişeli Peri vardı, ne güzel yazardı. Şule'yi nasılsa keşfedememişim, olsun geç oldu güç olmadı. Sahi yahu, ben de Haziran doğumluyum, hiç aklıma gelmemiş kutlamak, protezlerimi bile kutlamışım da blogu unutmuşum, ayıp bana, ne güzel dostlar edindim oysa. Dur ben bir yazı döşeneyim blog serencamım hakkında. Nice yıllar sürsün bloglarımız ve dostluğumuz. Ekmekçi'nin yeri ayrı tabii ama küçük kardeş Her Güne 3 Güzel Şey de çok minnak, çok tatlı, çok canayakın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın! İşte ne güzel bir blog dostu ve ne güzel bir kutlama vesilesi. :)
      Leylak ablamın tatlı mı tatlı sözleri için pek çok teşekkürler. <3
      Bence de bloglarımız ve sayesindeki dostluklarımız nice nice yıllar devam etsin. :)

      Sil
  6. Blogların varlığı nedeniyle -yaşamımın bütününü baz alırsam- en büyük kazançlarımdan biri sizi tanımak Sevgili Okul Arkadaşım, sırf bu nedenle bile blogspot'u sürekli öpebilirim. Sanırım ilk yorumu Ekmekçikız'a yapmıştım, ne kadar iyi bir şey yapmışım, kutlama yorumu da o nedenle Minnak'a, iyi ki varlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Okul Arkadaşım, sizinle bloglarımız aracılığıyla rastlaşmamız, benim için de özel bir iyi ki deme vesilesidir. :)
      Evet, ilk yorum Ekmekcikız'a gelmişti, zira o vakit pandemi bile yoktu ve minnak henüz başlamamıştı bile.
      Teşekkürler, içtenlikle. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!