2 Nisan 2023 Pazar

2 Nisan Pazar

Galiba en son geçen yazın sonunda  sabah  erken çıkmış ve yürüyüş yapmıştım. 
Bu sabah uyandığımda neden yine sabah yürümüyorum sorusu aklıma geldi, cevabı neden şimdi çıkmıyorum olunca, hazırlanıp attım kendimi sokağa. Dünkü baygın lodos gitmiş, hava ılık, hafif güneş var, tam yürüyüş havası.
Adımlarım yine sahile doğru götürdü. Sabahın erken saati sadece yürüyen, koşan, bisiklete binen, köpek gezdiren insanlar var. 

Güzel bir yürüyüşün ardından eve doğru kırdım dümeni ve günün armağanı karşımda: Suadiye istasyonundan yukarı çıkan sokağın köşesindeki apartmanın bahçesine gözüm iliştiği an mutlu oldum.  Apartmanın giriş kapısının iki tarafında pespembe çiçek açmış iki genç ağaç, adeta  gülümsemekte. Yanlarına gidince gördüm, üzerleri marteniçka dolu. O güzelliklere meftun olanlar bileklerindeki bağları yeni açmış çiçeklerin arasına asmış. Eh, bu pembelerden daha güzel dilek ağacı mı olur?

Öğlende annemin küçük kuzeni misafirliği geldi. Akşamüstü onu yolcularken yağmur başlayınca, şemsiyemi aldım Suadiye'ye kadar Z. Ablama eşlik ettim. Dönüşte, yağmurun bereketiyle daha parlak duran sabahki pembelere yine selam verdim, gülümsedim. Tüm güzel dilekler gerçek olsun niyetiyle...

Pazar günü musikisi için Ecem Erkek ve Cem Adrian'lı bir önerim var, burada. 



Bu haftanın kayıklı deniz manzaraları,
Perşembe ve pazar günlerinden,

4 yorum:

  1. ecem erkek ne güzel eşlik etmiş cem adrian'a. ah ahmet kaya canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ecem Erkek'in sesini beğeniyorum, o komik hallerden sonra böyle volümlü bir ses daha da çarpıcı sanki. :)

      Sil
    2. konserde bunu da söyledi, ben de ağla ağla... ama bu ecem erkek'li versiyon çok daha kalbe hançer olmuş.
      bu sıra kolay mı ağlıyorum ben?
      hop değiştirelim konuyu: leylek gördüm ben!!!! tam otobüsle havalimanına giderken hem de.... son dakika golü. sen geldin aklıma hemen ekmekçi kız'ım <3

      Sil
    3. Bazı zamanlar daha kolay ağlıyoruz C.ciğim. İçte tutmaktansa, koyverelim çıksın gitsin, değil mi? ;) Hem güzel söylüyorlar.
      Leylekler hayırlı olsun, marteniçkanı hakkıyla asabileceksin bahar dalına. :)
      Ben kardeş kontenjanından videosunu gördüklerimle yetiniyorum bu sene. :))

      Sil

Hoşgeldiniz!