31 Mart 2023 Cuma

31 Mart Cuma

Bugün uzun Mart ayını ve haftayı birlikte bitiriyoruz, yarın 1 Nisan. 
Eskiden olsa, Nisan'ın 1. günü herkes  şaka yapma hevesi, en azında hoşgörüsü içinde olurdu. Şimdiki zamanda ne şaka yapacak gücümüz var ne arzumuz. 
Belki diyorum, seneye neş'emiz yerine gelmiş olur mu?

Dün gece ve bu sabah ara ara önce canlı yayını sonra banttan yayını izledim. Yayın, Zorlu PSM'deki Dayanışma Sahnesi yayınıydı. 
Çok geniş sanatçı katılımlı bu yayını izlemek isterseniz buradaki linke tıklayabilirsiniz. 
Deprem bölgesindeki 2200 öğrenciye destek olmak amacındaki buluşma, Zorlu PSM, DasDas ve İhtiyaç Haritası tarafından destekleniyordu. 
İhtiyaç Haritası'na destek vermek isterseniz, buraya bakabilirsiniz. 



Defne ağaçları çiçek açtı,
Hayran kalmamak elde değil,

8 yorum:

  1. Defne ne güzel bir ağaç, çiçeği ayrı, yaprağı ayrı. Bu eve taşındığımızda çınarın dibine bir ahbap küçük bir fidan dikmişti. Çınarı engellemesin diye budamıştık güya ama arsız çıktı, inatla büyüdü. Benim boyumu aştı, arada yapraklarını toplayıp kurutuyorum. Her ağaç ayrı güzel, onlar olmasa dünya ne tatsız olurdu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Defne gerçekten azimli bir bitki, çalı gibi çıkıyor, ağaç oluyor ve kocaman olduğunda bol gölge yapıyor, o nedenle altında başka bitki büyümesi zor biraz. :)
      Ağaçsız dünya, çiçeksiz dünya olacak iş değil bence de...

      Sil
  2. Karaburundaki evin bahçesinde 3 tane defne var. Ben hiç çiçek dönemini görmemiştim, hatta çiçeği olduğunu bile bilmiyordum, ne kadar güzelmiş!
    Bir de komik hatıramız var. Kuzenim Defne diye bi kızla birlikte olduğu sene dikilmişti o Defneler, bir iki sene sonra ayrılınca onlar “tez bu Defneler söküle yerine İremler dikile..” diye bir espri dönmüştü ailede :)) İyi ki yapmamışız, şimdi de İremleri söküp Nazlar dikiyor olacaktık :)))) diyor gülerek bu saçma yorumumu sonlandırıyorum. Kadın isimlerinin çiçek isimleri olmasına da bayılıyorum, Türkçenin en tatlı özelliklerinden biri bence….

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. C.ciğim, çiçeğinin mevsimine denk gelmemişsindir muhtemelen. Sonbahara doğru minnacık zeytinler gibi rengi siyaha yakın meyveleri olur. Defne yağını o meyvelerden çıkarırlar. :)
      İsimlerle ilgili hatıranız komik gerçekten. :))

      Sil
  3. İyiliğe ve güzelliğe inancımız baki canım Ekmekçim <3 :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle tabii ki Mimozacığım, onsuz olmuyor. <3

      Sil
  4. video açılmıyor an itibari ile, nedendir ki?
    defneler her yerde bu ara değil mi? bahar müthiş bir mevsim cidden. vurgunum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Şulem, video gizli yapılmış, beki bazı performanslarla ilgili haklar vs sorun oldu, kim bilir?
      Ben de DASDAS'ın yayınladığı linke bağlantı verdim. Umarım, o link açık olmaya devam eder.

      Sil

Hoşgeldiniz!