30 Mart 2023 Perşembe

30 Mart Perşembe

Bugün yeniden güneş çıktı, biraz serin olsa da bahar havasına döndük tekrar. 
Serin ama güneşli havayı fırsat bildim, sahile yürüdüm, marteniçkamı bir fidanın çiçek açmış dalına bağladım, yüzümü güneşe döndüm, denize baktım, kısa süre kumsalda yürüdüm.
Bu bahar iyi dileklerin gerçekleşmesi umuduyla...

Sabah bana önerilen müzik listesinden bir klasik müzik parçasını, Mendelssohn'un   Op. 109  Sözsüz Şarkı'sını hiç tanımadığım iki genç müzisyen yorumluyor, çok güzel.



Dünkü kış havasından sonra,
Bulutsuz, masmavi gökyüzü,
Adalarında arkasında karşı kıyının üstü bulutlu yükseklikleri...

2 yorum:

  1. müziği açtım şimdi okulda, çocuklarla dinliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim, umarım keyifle dinlemişlerdir. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!