27 Mart 2023 Pazartesi

27 Mart Pazartesi

Düne göre biraz daha geç uyansam da erkenciydim yine, sabah dinlemem Nilay Örnek'in Beral Madra ile yaptığı söyleşi oldu. 
Türkiye'deki sanat kültür, sergi dünyasını ve yıllar içinde yaşanan gelişmeleri en yetkin ağızlardan birinden dinlemiş oldum. Bir kere daha sergileri gezmeyi nasıl özlediğimi fark ettim.

Kahvaltıdan sonra ev internetin bağlantısının olmadığını fark ettim. 
Sırayla modemi aç kapa, telefondan ve bilgisayardan araştırarak arızanın bölgesel olup olmadığını bulmaya çalış, arıza kaydı bırakmaya uğraş, müşteri temsilcisine bağlanmayı beklerken odayı toparla, dişini fırçala ve bağlanama faaliyetlerinin ardından, bir kez daha modemin ve diğer internet bağlantılarının tümünün fişlerini çektim, bekleyip tekrar taktım, bir kez daha wi-fi tuşuna bastım ve eğrisi doğrusuna geldi sanırım, internet bağlandı. 

Günün en şık hareketi, Şulemin geçen haftaki davetine icabet ederek, balkonunda kahve içmeye gitmekti.
Havadaki bahar halinden midir kafamdaki kırk tilkinin kapışmasından mıdır nedir, arkadaşımın evine doğru bakına bakına  yürürken, ara sokakların birinde üst paralele değil de al paralele sapıp yolu kaybettim.  Telefonu açıp yol sorunca Şulem haklı olarak, bir kıkırdama eşliğinde "ben yapsam neyse de, sen yapınca olmuyor" deyiverdi. 
Onca işi gücü çalışması arasındaki kahve teneffüsü, bol bol çene çalarak geçti; havadan sudan, aileden, memleketten, umutlu olmayı umduğumuz zamanlardan...



İki gün önce Moda'da çay bahçesinde altında oturduğumuz ağaçlar,

Günü, Cem Adrian - Ezgi Kosa'dan Gönül dinleyerek akşama erdirelim.

8 yorum:

  1. iyi ki geldin, hep gel, kurtar beni bu hayattan şekerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Kurtar beni bu hayattan" :))
      Tamam bundan sonra mottomuz bu olsun, buluşma zamanı geldi işareti olarak kullanalım. :)

      Sil
  2. Yaaa Şule sağolsun foto yollamış, tohumları.. Ne iyi etmişsiniz de buluşmuşsunuz!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tohumlar gelince tasarladığım zamandan ettiğim sözden epeyce geciktim C.ciğim, olaylar olaylar malum.
      Umarım Joe'nunkileri de en kısa zamanda teslim edeceğim. ;)

      Sil
  3. Bi daaakine C ve ben de gelcez :))))

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!