23 Mart 2023 Perşembe

23 Mart Perşembe

Sabah erkence aile hekimliğinin yolunu tuttuk, annem için tahlil yaptıracaktık, gitmişken ben de senelik kontrol niyetine kan verdim. Bakalım, yarın sonuçlar çıkınca doktor ne yorum yapacak?

Kardeşim bizi getirip götürme işinden sonra cadde tarafına gidecekti, ben de yanına eklendim. Hava kapalıydı, serindi ve arada ince damlacıklar düşüyordu, olsun, beremi ve atkımı taktım, üşümedim. 
Biraz kitapçılara baktım, bir kaç kitap aldım, yürüyerek eve döndüm.

Öğleden sonra DAD'ı okumaya başladım, arada sırada pencereden gökyüzüne baktım, olurda leylek görürüm düşüncesiyle. Bulutlar oldukça alçaktı, bugün de pas geçtik leylekleri.

Sabah Gazete Duvar'da Zehra Çelenk'in son yazısını okudum. Başlığı "Erkeğin aşkı kadın yazara verilmiş bir paye değil, yazar kadınları 'okuyun' " 
Yazının tamamı için üstteki paragrafa tıklayabilirsiniz.



Bugün aldığım kitapları kütüphaneye dizerken, geçen gün aldıklarımı gördüm ve ilk kez görür gibi şaşaladım, sonra hatırladım. 
Şimdi hepsi bir arada, her telden çalarak okunma sıralarını bekliyor.

6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Oo! Harika referans Leylakcığım. :)
      Kitapların arasından göz kırpmıştı, elime aldım, arka kapağı okudum, tamam, dedim. :)

      Sil
  2. Yuva benim de süparişlerde gelmesini bekliyorum. Keyifli okumalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haydi bakalım, bir isabetli seçim daha diyoruz o vakit. :)

      Sil
  3. DAD'ı yine bazen gülerek bazen ağlayarak okudum. ne güzel yazıyor bu güzel adam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook, çok! Keşke başka bir hayatta sadece yazabilseydi...

      Sil

Hoşgeldiniz!