21 Mart 2023 Salı

21 Mart Salı

Sabah pırıl pırıl bir güneşle güne başladık, anladım ki bahar gelmiş. 
Bahar da yaz da diğer mevsimler de iyilikle güzellikle sağlıkla hoş gelsin.

Öğlen civarı havada bulutlandı denilemezse de puslandı biraz. Dışarı çıktığımda başım yukarılarda gözüm leylek aradı, bugünlük göremedim.
Günün talihlisi kardeşim oldu, öğleden sonra annemi görmeye gelmişti, akşamüstü eve dönerken leyleklerin gelişini görmüş. Çektiği fotoğrafı gönderdi, sevindik birlikte.

Unutmadan, yeni kimlik kartım geldi bugün. Kaç zamandır gözümde büyütüyordum yenileme işini, salladıkça sallıyordum,  kısa sürede halloldu işler üzerimden yük kalktı.

Bugün Farsça bir şarkı dinledim, hoşuma gitti, videosu ayrıca güzel;    Marjan Farsad söylüyor Khooneye Ma
Başka bir videonun altında sözlerinin Türkçesi var, burada. 



Apartman bahçesindeki erik ağaçları gelinlik duvağı takmış gibi,
Onlar da "bahar geldi bugün" diyorlar.

2 yorum:

Hoşgeldiniz!