20 Mart 2023 Pazartesi

20 Mart Pazartesi

Dün gece "Güzel Günler" dizisini seyrederken, tam anlamıyla déjà vu yaşadım. Bizim gurbet kuşlarının da evlendiği nikah dairesinde çekilmişti sahneler.  Hem de  konu gereği yıldırım kıyılan bir nikah sahnesi vardı. Bizimkilerin de evrak işleri nedeniyle hızlı hareket etmeleri gerekmişti, her şey olup bittikten sonra dizideki cümle kurulmuştu bizde de "bir de düğün yaparız artık!" Beş ay geçmiş bile üstünden...

İki gündür ara ara dinlediğim bir şarkı var. On sene öncesinde bu şarkının bulunduğu albüm, çalma listesinin en sık dinlediğim şarkılarındandı. 
Sırası gelmişken size de dinleteyim, Hasret, Sema Moritz söylüyor. 

Bugün bilgisayarım iki kez aniden kendini kapattı. 
Yüreğim hopladı, hiç sırası değil güzelim dedim, destur!



Fotoğraf dünden, bugün sahile kadar inmedim, Bostancı'dan döndüm.
Eminim  bugün daha parlak bir hava vardı ve belki leyleklerin göçüşünü görebilirdim.

4 yorum:

  1. ah sema moritz nasıl güzel söylüyor, ama müzik de ne şahane...izmir'den almıtım bu cd'yi bir gidişimde. o günü anımsattı bana.
    iyi bir bilgisayar tamircisi biliyorum, aklında olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O CD'deki tümşarkılar güzeldir ve Sema çok güzel söyler. :)
      Aman iyi haber bu Şulem, umarım gerekmez ama aklımda sağol. <3

      Sil
  2. Sema Moritz iyi geldi, epeydir dinlememiştim, teşekkürler Sevgili Okul Arkadaşım. Bilgisayara geçmiş olsun, şu sıralar sanırım hepimiz üzerlerine titriyoruz kendilerinin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sema Moritz'in sesi insanın içini temizleyen seslerden, değil mi Sevgili Okul Arkadaşım? :)
      Bilgisayar konusu netameli gerçekten, fiyatlara baktım da, aman aman!!

      Sil

Hoşgeldiniz!