4 Şubat 2023 Cumartesi

4 Şubat Cumartesi

Günün Konseri:

Eskiden AKM'deki İDSO konserlerine, İstanbul Festivali'ndeki konserlere  birlikte gittiğimiz eski arkadaşlarımdan T.ciğim dün telefon etti, hatırımı sordu. Aklına düşmüşüm, epeydir görüşmemiştik. Konu bir süre sonra konserlere geldi, eski alışkanlık sonucu.
Bu sene konserlere gitmeye başlamış, yeniden. Bir kaç konserden söz etti, İş Sanat'taki Tiflis Senfoni Orkestrası Konseri güzeldi dedi, ben ah kaçırdım dedim. 
Bu sabah ne göreyim? İş Sanat'ın kanalında dün kaçırdığım için üzüldüğüm konser yayınlanmış. Güzel bir konser dinlemek isterseniz, burada. 

Günün Dizisi:

Hiç bana göre olmadığını düşündüğüm bir işe kalkıştım, "The Last of Us" dizisini izlemeye başladım. Bana göre olmadığını düşünmem, distopya aksiyon karması olduğuna dair ön fikirden kaynaklanıyor. Her neyse bir merak saikiyle başladım, dün ilk bölümünü bugün 2 ve 3'ü seyrettim. Ooo, bana da bakın siz, kaptırdım gidiyorum, haydi hayırlısı. 

Günün Havası:

Nihayet yağmur yağıyor, bendeniz camdan bakıyorum. Sabah bir dolu iş vardı, annemin yatak tesliminden önce eskisinin odadan çıkartılması, verilmesi, yenisinin gelmesi, yerleştirilmesi koşturmaca sürdü. Öğlenden hemen sonra sokağa çıkıp biraz yürüdüm, tam zamanında eve dönmüşüm yağmur indirdi.
Bitki çayımı yaptım, oturdum dizi seyrettim, daha ne isterim ki? 




Bugünün kumru çifti biraz düşünceli gibi, değil mi?

4 yorum:

  1. Konseri boş anımda dinleyeceğim. Bizim buralar bugün çok rüzgarlı kar havası var gibi de soğuk..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel konser, bugün yeniden dinlyorum. :)
    Sizin oralarda kar başlamış olmalı şimdilerde.

    YanıtlaSil
  3. konser ortamlarına haftaya akmaya başlayacaksın zaten değil mi şekerim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısmet değilmiş Şulem, sadece konser değil bütün hayat iptal oldu adeta. :(((

      Sil

Hoşgeldiniz!