2 Şubat 2023 Perşembe

2 Şubat Perşembe

* Bugün hiç hesapta olmayan işlerle uğraşarak geçti günüm.
Annemin evindeki misafir yatağının karyolası kırılmış geçen gün, tamir edildi ancak epeyce eğreti oldu. Bugün kırılanın yerine yeni baza almak amacıyla mahallemizdeki yatak satıcısına gittim. Anlaşıldı ki sadece baza almak yetmiyor, yatak başı da gerekiyor. Meğer yakın zamanda biten bir kampanya varmış, ondan faydalanınca daha uygun oluyormuş. Bakalım, cumartesi gelince göreceğiz yerine yakışacak mı?

** Diğer uğraşı, kızımın önce bir türlü gelemeyen sonra bir türlü gidemeyen lenslerinin eline ulaşabilmesi için babasıyla ortak yürüttüğümüz yurt dışı kurye işiydi. Babası formları doldurdu, bana mailledi, ben kırtasiyeye gidip gerekli evrakı bastırdım. Paketi sardım ettim hazırladım, teslim için yarını bekliyorum. 

*** Bugün Mardin gezisi grubumuzdan bir arkadaşımız Mardin'in Sesleri başlıklı bir video gönderdi. Mardin türküleri eşliğinde Mardin ve çevresindeki harika tarihi turistik yerlerin görüntüleri var videoda. Sonbaharda gittiğim güzel geziyi anarak keyifle izledim.



Dip Not:
Bir başka anı fotoğrafı,
2013 Temmuz'unda gittiğimiz Şile'den
Deniz fenerinin gece görüntüsü,

4 yorum:

  1. mardin ne büyülü şehirdir yarabbi...ben tabii 30 yıl önceki halini biliyorum. yeniden görmek , gizemli sokaklarında yürümek, mezopotamya'ya bakmak istiyorum uzun uzun.
    ne güzel bir gün/geceydi şile, yine yaparız belki bu yaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Mardin'in senin bildiğin zamanlarını merak ediyorum. :)) Şimdilerde epeyce hızla turistik (!) gösterişliliklerle çevreleniyor hissine kapıldım. Herşeye rağmen, büyülü bir coğrafya, bu kesin.

      Sil
  2. Mardin görmek istediğim br yer ama nasip olurmu bilmem

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!