1 Şubat 2023 Çarşamba

1 Şubat Çarşamba

 * Sabah hava ne kadar soğuktu! Öğlende güneş açtı biraz yumuşadı sanki, biraz kar toplar gibi oldu, incecikten serpiştirdi, sonra yine duruldu.

** Öğlende kardeşim anneme uğradı, bir kahve içtik, biraz oturduk. Kardeşimin caddede işi vardı, bir iki alacağım vardı peşine takıldım, işleri halledip evlere dağıldık, yürüdüm eve iyi geldi.

*** Akşamüstünün misafiri ağır misafirdi, canım Şulem okul çıkışı çay içmeye geldi. Birikmiş konularımızı gözden geçirdik, kitaplardan, filmlerden, çoluk çocuktan, kedilerden, aileden konuştuk ve çay kek keyfi yaptık.
Pişmanım, yaklaşan doğum gününe ön kutlama olarak bir mumcuk üfletmeyi unutmasaydım ya! Aklımdan geçirmiştim oysa...




Dip Not:
Günün fotoğrafı, son pişen ekşi maya ekmeği

8 yorum:

  1. Ay ay konuğuna bayıldım doğrusu Ekmekçim, ne güzel bir sohbettir eminim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konuğum tanıştığımızdan beri, sohbetini en sevdiklerimdendir. <3

      Sil
  2. Ekmek de ekmekmiş ama! Tebrik ederim.
    Şule ile muhabbet ne güzel geçmiştir kimbilir. Neyse ki haftaya da ikinizle birden buluşacağız büyük ihtimal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekmek biraz yavaş kabarıyordu tezgahta beklerken, sonra fırına girince keyfi yerine geldi, iyi oldu. :)
      Joe'cuğum gelecek haftanın hava durumuna göre ilk fırsatta ayarlayalım görüşmemizi. :)

      Sil
  3. ay mum değil mi ayol, bir dahakine üflerim :) senden çıkıp eve yürürken kendi kendime "ne şanslı bir insanım" diye geçirdim içimden yine! iyi ki varsın canım ekmekçim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yanan bir mum da vardı, yine de unuttum. :))
      Ben de her zaman aynını düşünüyorum, iyi ki varsın, şanslıyız. <3

      Sil
  4. dostluk ne güzel şey hakikaten.. kek ve çay da öyle! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen gel, sana da kek yaparım tabii ki çay da. <3

      Sil

Hoşgeldiniz!