30 Ocak 2023 Pazartesi

30 Ocak Pazartesi

 * Ocak ayı bitmez tükenmez uzunluktaymış gibi gelmedi mi size de? Ya da sadece bana mı uzun geldi? Bilemedim şimdi...
Yılın ilk ayının son haftasına, geçen haftadan süregiden soğuk havayla başladık. 
Bugün öğlen saatlerinde sokağa çıktım, serpinti durmuş gibiydi, ama durmamış, şemsiye almamıştım, yağan her ne ise çaktırmadan ıslattı, neyse ki başımda berem ve  kapüşonum vardı.

** Dün Barış Özcan'ın dünkü yayınını izlemeyi ihmal etmiştim, bu sabah izledim. "Neden En İyi Fikirler Duşta Aklımıza Gelir?" başlıklı, iyi bir duş sadece bedeninizi değil zihninizi de yıkar teması etrafındaki fikirler üzerine, çok tatlı bir yayın olmuş. İzlemek isterseniz burada. 

*** Akşamüstü "bir komedi klasiği" olarak tanıtılmış 1949 tarihli bir İngiliz  stüdyo filmini "Kind Hearts and Coronets"  başrollerdeki isimlerde Alec Guinnes'in adına tav olarak izledim. Eh, izlemesem de olurmuş, komedi hatta kara komedi filan değil de doğrudan eski usul dram filmiydi. Gerçi, biraz eski siyah beyaz TV dönemi filmleri nostaljisi yapmış oldum diye avunabilirim. 



Dip Not:
Komşum, balkonundaki saksılarında iki tanesini bana emanet etti.
Umarım bu soğuk havalardan sonra onları canlandırır ve yeniden fotğrafını çekerim.


8 yorum:

  1. Bana da yavaş geldi ama bundan çok hoşnutum, hatta diğer aylar biraz daha yavaşlarlar umudundayım Sevgili Okul Arkadaşım, hatta mümkünse sonraki seneler de isterlerse bundan sonra 12 ayı 24 ay yavaşlığında geçebilirler, bence hiç bir mahsuru yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Okul Arkadaşım, bu yorumunuzu ilk okuduğumda da gülümsemiştim, şimdi de gülerek yazıyorum ve itiraf ediyorum, çok haklısınız! Nedir bu telaş, geçsin gitsin arzusu değil mi? :))
      Oysa eskiler ne doğru söylemiş, "geçen gün ömürdendir" diyerek. Artık ne kadar yavaşlasa ve tadını çıkarsak o derece iyidir. :)

      Sil
  2. Ocak ayı biterayak beni hayata fırlattığı için kendisine müteşekkirim, istediği kadar uzun olabilir :))) Üstelik iklim krizini gözardı edersek güzel havalar da sundu, mersi canım denmeyi haketti. Yarın ana ve yavru vatanda yapılacak kutlamalarla kendisine veda edeceğiz, umarım önümüzdeki yıl yine sarmaş dolaş oluruz ama öncesinde önce sizlerle bir sarmaş dolaş olsak çok daha iyi olacak Ekmekçi bacımcım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leylakcığım, umarım Ocak ayının 31. günü sana keyifli bir gün armağan etmiş ve doğum günü şenlikleri zevkle başlamış olsun. :)
      Dileğine canı gönülden katıldığımı bir kez daha belirteyim, evren mesajımızı güzelce duysun, umrede görüşmek dileğiyle. ;)

      Sil
  3. kesinlikle öyle. zorlu bir ayla başladık, hadi hayırlısı :) dilerim diğer tüm aylar güzellikler getirsin bize, ve memlekete!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Du bakali cancağızım, neler göriciiz?
      Şimdilik zorlu bir ay daha geride kaldı diyelim ve önümüze bakalım madem. :)

      Sil
  4. Bana da çok uzun geldi... Ocak ve Şubat bana zaten hep upuzun ve asla bitmeyecekmiş hissi verir, oysa Temmuz Ağustos hop gitti bitti.. :) İşin komiği gün olarak çok daha kısalar halbuki! Yetmeyince yetmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın C.ciğim, tatil ya onlar yetmiyor çabucak bitiveriyor. :))
      Aslına bakarsan, bütün bunlar hep algı işte! ;)

      Sil

Hoşgeldiniz!