21 Ocak 2023 Cumartesi

21 Ocak Cumartesi

 * Sabah biraz erken davrandık annemle, kahvaltımızı yarım saat öne çektik. Kahvaltıdan sonra çocuklarımın babaanneleri annemi ziyarete geldi. Bu cümleyi  şöyle yazmayı tercih etmedim, eski kayınvalidem eski dünürünü görmeye geldi. Çünkü bizimkiler, bizim yorgan gidip kavga bittiğinde de birbirlerini saygıyla, sevgiyle andılar ve aradılar. Haliyle bu durum, torunları için de güzel oldu, taraf tutmak, çekişme içinde kalmak gibi bir durum olmadı. 
Öğlene doğru çocukların halası geldi, birlikte hafif bir öğlen yemeği yedik ve misafir ana kız dünür ziyaretini tamamlayıp yollarına revan oldular. Son zamanlarda ev dışına pek çıkamayan annem için de bu ziyaret hoş bir canlanma vesilesi oldu.

** Öğleden sonra havanın keyfini çıkartmak için sahile indim, yürüdüm.
Ne yapayım, Ocak ayında Nisan havası içimi buruyor esasen ama, durum bu ve değiştirecek gücüm yok, o vakit yürüyelim arkadaşlar!

*** Eve gelirken Oksijen'in bugünkü sayısını aldım, gazeteyi masaya yaydım ve sayfalarını çevirmeye başladım. Bazen böyle eski usul gazete okumak iyi geliyor.
Ece Temelkuran'ın Z kuşağını konu alan yazısını okudum öncelikle , ayrıca hafta sonu  okuyacak bir dolu yazı var. 



Dip Not:
Fotoğrafın sol altında görülen kara parçası Dragos sahilleri,
Dragos, Prens Adalarıyla aynı  jeolojik zaman ve formasyona ait,
Karadan adalara doğru uzanan bir kardeş eli gibi,

4 yorum:

  1. Dragosta kuzenim var, bayağı gezmişliğim var sahilinde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dragos'un önünden denize girilirdi eskiden, ne güzeldi. :)

      Sil
  2. gazete oksijen ilk başlarda daha doluydu, şimdilerde çok "reklam kokan hareketler"i var. ama yine de özellikle ece'nin yazdığı haftalarda alıyorum ben de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen devamlı takip ettiğin için daha iyi biliyorsun, ben ayda bir ancak alıyorum ve iki günde ancak okuyorum. Eskiden hafta sonu filan nasıl o ekli koca gazeteleri okurmuşum, şaşırıyorum gerçekten. :))

      Sil

Hoşgeldiniz!