19 Ocak 2023 Perşembe

19 Ocak Perşembe

Günün Filmi:

Evden sıvışan gençler gibiydim bugün adeta. Uzunca süre annemin evindeydim ve yemek pişirmekle uğraştım, diğer yandan bizim evde temizlik vardı. Öğleden sonra saat 15'e doğru bir anda bana geldiler, hadi kızım fırla dedim, üstüme bir kot ince bir kazağımsı bir de pardesümsü geçirdim ve kendimi CKM'ye doğru koşar adım yürür buldum. 
Göz bebeğimiz Caddebostan Kültür Merkezi açılmış, sinemalar çalışmaya başlamış, üstelik Başka Sinema filmleri var, üstelik üç gün önce Sevgili Okul Arkadaşım'ın severek izleyip yazdığı, Leylakcığımın bugün büyük ekranda izlenmeli notuyla storyde yayınladığı  Aİ / EO filmi de oynamıyor mu?
Tam zamanında gişenin önündeydim, salon kocamandı ve toplam 6 kişi vardı, frigomu suyumu aldım, koltuğuma kuruldum ve sinemanın keyfini çıkarttım.
Ah! Filmi hiç sormayın, öylesine güzeldi ve fakat insan olmaktan utandım...

Günün Üzüntüsü:

Film çıkışı, tam da insan hayvan ilişkileri üzerine düşünürken, Şulem'in can yoldaşı kedisi Miço'nun dünyamızı terk ettiği haberini aldım, içim sızladı.
Kaç gündür haberlerini takipteydim, aklıma olumsuz sonucu getirmemeye çalışıyordum, çok hızlı bir veda oldu bu fakat...

Günün Hava Durumu:

Bugün yine  son aylardaki en sıcak günlerden biriydi, hava sıcaklığı 20 dereceye çıktı.
Bu nasıl bir Ocak ayı, rica edeceğim biraz soğuk birazdan fazla yağmur, lütfen!



Gidiş gelişte caddenin kalabalığına girmemeye çalışarak paralel sokaklardan seyirtirken, bazı yerlerde yine caddeden geçtim. 
Çoğu yerde yılbaşı ışıkları duruyordu, kaldırsanıza artık onları.


6 yorum:

  1. Filmi sinemada izlemekle iyi etmişsin, ben küçük ekranda ne renklerden, ne müzikten bir şey anlayamadım. Ama bazı görüntüler nefisti, son sahnedekilere de bayıldım...Miço'ya benim de çok içim yandı, Şuleciğimi düşünemiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leylakcığım,
      Maskeni tak, git sinemaya derim. :) Nasıl özlemiş olduğunu ve küçük ekranda seyretmekle farkını hatırlayacaksın, emin ol. :)
      Filmin yönetmeni 84 yaşında imiş, demek bu yaşta insanı yorumlamakta böylesine gerçekçi olunabiliyormuş.

      Sil
  2. Yazıyı pek sevinçle okuyordum, filmi sevmeniz pek sevindirmişti beni... elbette frigo mutluluk vericiydi... ta ki Miço'ya kadar! Hava bizim burada da yazdı, genç kızların kıyafetleri de yazlıktı, rabbim sonumuzu hayır etsin mi demeli bilmiyorum ama havalardan doğal gaz faturaları nedeniyle ben memnunum Sevgili Okul Arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet, Miço haberi sarsıcı oldu benim için de. :((
      Filme gelince, gelecek program, pek yakında vb. her türlü fragman seyretmeyi özlemişim, bu defaki sinema seyrinde onu anladım. Neler var neler! :))
      Hava durumu evet, doğal gaz faturaları lehine ve fakat toprak için fena su yok, kuraklık kapıda gibi...

      Sil
  3. canım benim sağol duygudaşlığın için...
    ckm açıldı değil mi? oh be, arada gidelim, gözümüz gönlümüz şenlensin madem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne desem Şulem, hep eksik olacak. :((

      CKM açılmış cancağızım, gidelim evet, bir dolu oyun da var sırada. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!